O όμιλος Γκριμάλντι κατέγραψε ικανοποιητικά οικονομικά αποτελέσματα στην Finnlines, την θυγατρική του που δραστηριοποιείται στη Βαλτική και τη Βόρεια Θάλασσα.

Η τελευταία τριμηνιαία έκθεση, που μόλις δημοσιεύθηκε, δείχνει σταθερά έσοδα στα 547 εκατομμύρια ευρώ τους πρώτους εννέα μήνες του 2025, με κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) 74,5 εκατομμύρια ευρώ (από 72,3 εκατομμύρια ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2024).

1

Το θετικό καθαρό αποτέλεσμα αυξήθηκε από 52,1 εκατομμύρια ευρώ σε 68,4 εκατομμύρια ευρώ, στο εννεάμηνο.

Τους πρώτους εννέα μήνες του τρέχοντος έτους, η φινλανδική ναυτιλιακή εταιρεία μετέφερε 592.000 μονάδες φορτίου, 51.000 αυτοκίνητα και 871.000 τόνους μη εμπορευμάτων, εκτός από 831.000 επιβάτες (συμπεριλαμβανομένων των οδηγών φορτηγών).

«Οι πρώτοι εννέα μήνες του έτους επιβεβαιώνουν για άλλη μια φορά ότι βρισκόμαστε ξανά στο σωστό δρόμο. Η ορθολογική οργάνωση του στόλου των ro-ro μας και οι επενδύσεις στην επιβατική κίνηση αποτέλεσαν τη βάση για τα ικανοποιητικά αποτελέσματα των τριών πρώτων τριμήνων.

Τα έσοδα από την επιβατική κίνηση αυξήθηκαν κατά 7,2 εκατομμύρια ευρώ, φτάνοντας στο επίπεδο ρεκόρ των 89,5 εκατομμυρίων ευρώ. Αυτό, σε συνδυασμό με τη μείωση του χρέους και τα χαμηλότερα επιτόκια, εξηγεί τη σημαντική βελτίωση των αποτελεσμάτων», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Finnlines, Thomas Doepel.

Τον περασμένο Απρίλιο, η Finnlines ανακοίνωσε ένα νέο επενδυτικό πρόγραμμα που περιλαμβάνει την εισαγωγή τριών νέων πλοίων ro-pax που κινούνται με μεθανόλη στη διαδρομή Φινλανδίας-Γερμανίας το 2028-2029.

«Η Finnlines παραμένει προσηλωμένη στην περαιτέρω ανάπτυξη των εμπορικών της οδών μεταξύ Σουηδίας και Πολωνίας, Φινλανδίας και Πολωνίας, καθώς και στις πρόσφατα εισαχθείσες συνδέσεις μεταξύ Πολωνίας και Βελγίου, Γαλλίας, Ηνωμένου Βασιλείου και Ισπανίας.

Η νέα σύνδεση θα συνδέσει απευθείας την Πολωνία με το παγκόσμιο δίκτυο του Ομίλου Grimaldi, προσφέροντας συνδέσεις με την Άπω Ανατολή, τη Μέση Ανατολή, τη Μεσόγειο, τη Δυτική Αφρική, τη Νότια Αμερική και την Ανατολική Ακτή των Ηνωμένων Πολιτειών», κατέληξε ο Doepel.

Διαβάστε επίσης:

Νικόλας Πατέρας (Contships): Ισχυρά αποτελέσματα στο γ’ τρίμηνο και κυρίαρχη θέση στην αγορά feeder

Παραδόθηκε το Grande Shanghai, το πρώτο πλοίο από τα δέκα νέας γενιάς του ομίλου Grimaldi

Κάιρο: Κικίλιας με Edoardo Rixi – Διευρύνεται η συνεργασία Ελλάδας – Ιταλίας στη ναυτιλία