ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ναυτιλιακή εταιρεία Sea Globe Management and Trading, του Βασίλη Λαλιώτη, προέβη σε αγορά φορτηγού πλοίου μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.
Η εταιρεία πρόσθεσε στον στόλο της το Supramax Tenro Maru , ναυπήγησης 2016, χωρητικότητας 57.593 dwt, το οποίο μετονομάστηκε ήδη σε Globe Vega .
Ναυλομεσιτικές πηγές αναφέρουν ότι το πλοίο αγοράστηκε για περίπου 22 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ.
Η εταιρεία του Βασίλη Λαλιώτη, Sea Globe Management and Trading διαχειρίζεται πλέον έναν στόλο οκτώ πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου.
Επισημαίνεται ότι ο Βασίλης με την εταιρεία Sea World Management and Trading, δραστηριοποιείται στα τάνκερ και πρόσφατα έκλεισε συμφωνία για ναυπήγηση δύο πλοίων MR στην K Shipbuilding με προγραμματισμό παράδοσης το έτος 2026.
Ποιος είναι ο Βασίλης Λαλιώτης
Ο Βασίλης Λαλιώτης, διευθύνει τις ναυτιλιακές εταιρείες Sea World Management and Trading Inc., αλλά και την Sea Globe Management and Trading Inc. και σήμερα διαχειρίζεται 15 ποντοπόρα πλοία. Επίσης λειτουργεί και την εταιρεία J. Laliotis Group.
Η πρώτη οικογενειακή ναυτιλιακή εταιρεία ιδρύθηκε το 1969 από τον πατέρα του, καπετάν Γιάννη Λαλιώτη και διαθέτει συσσωρευμένη εμπειρία 55 ετών, δεδομένου ότι σε αυτές τις δεκαετίες έχει διαχειριστεί πάνω από 27 πλοία δεξαμενόπλοια και φορτηγά πλοία.
Οι εταιρείες είναι από τις πιο συνεπείς και σταθερές, μεσαίου μεγέθους που προσφέρουν υψηλό επαγγελματισμό και αφοσίωση, ευκαιρίες σταδιοδρομίας, ασφάλεια εργασίας και ασφαλές εργασιακό περιβάλλον σε νέα και σύγχρονα πλοία.
Ο Βασίλης Λαλιώτης, που γεννήθηκε το 1972 είναι γιος του Γιάννη και της Κλεοπάτρας Λαλιώτη, ανέλαβε την διαχείριση και την ευθύνη της εταιρείας το 2001. Έχει και μια μεγαλύτερη αδελφή, την Βικτωρία που γεννήθηκε το 1968.
Ο ιδρυτής της οικογενειακής ναυτιλιακής εταιρείας καπετάν Γιάννης Λαλιώτης, γεννήθηκε στον Πειραιά το 1938 και σπούδασε στην Σχολή Εμπορικού Ναυτικού της Ύδρας.
Από μικρή ηλικία ασχολήθηκε με τα ναυτιλιακά θέματα και ειδικεύτηκε στο Λονδίνο επί διετία.
Το 1969 με την πολύτιμη εμπειρία που απέκτησε από τις προηγούμενες εμπειρίες και δραστηριότητες, ίδρυσε στον Πειραιά την εταιρεία Eurolines Contracting Co SA με στόχο την συγκρότηση μονάδων με ειδίκευση σε συγκεκριμένο φορτίο.
Το 1985 διαχειρίζονταν δύο πλοία με ελληνική σημαία, το Euro Ferry, ναυπήγησης 1964, χωρητικότητας 13.5000 dwt και το Goliath, ναυπήγησης 1962 και χωρητικότητας 10.000 dwt.
Ο καπετάν Γιάννης Λαλιώτης αποφάσισε το 1994 να επενδύσει στα δεξαμενόπλοια, κατασκευής 1976, Yamato Spirit (86.966 dwt) και Sun Aronia (87.799 dwt) σε μια περίοδο που η αγορά ήταν σε χαμηλά επίπεδα.
Τότε είχε δηλώσει: “Δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να πάει πιο κάτω, αλλά σίγουρα μπορεί, αλλά ο αρνητικός κίνδυνος είναι πολύ άνετος”.
Διαβάστε επίσης
Βαλένθια: Τον Ιούλιο διακίνησε σχεδόν 500.000 TEU με αύξηση 6,88%
Συγχωνεύονται τα κινεζικά ναυπηγεία – Δημιουργούν ένα κολοσσό που ναυπηγεί 530 πλοία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ντράγκι: Η «ψευδαίσθηση» της ΕΕ ως παγκόσμιας δύναμης καταρρέει
- Ο Ευάγγελος Πιστιόλης πουλά 6 πλοία σε μια επωφελή συναλλαγή αξίας 291 εκατ. δολάρια
- Ευρωαγορές: Σε νέο ιστορικό υψηλό ο FTSE 100 – Κατάρρευση 10% για τις πολωνικές τράπεζες
- Ιταλία: Δικαστήριο επικύρωσε την σύλληψη του Ουκρανού που σχετίζεται με την δολιοφθορά των Nord Stream
