Η συγχώνευση μεταξύ της China State Shipbuilding Corporation (CSSC) και της China Shipbuilding Industry Corporation (CSIC), η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη από το 2019, ολοκληρώθηκε μετά από συμφωνία ανταλλαγής μετοχών.

Το αποτέλεσμα είναι ότι δημιουργείται ο μεγαλύτερος ναυπηγικός όμιλος στον κόσμο με παραγγελίες άνω των 530 πλοίων, περίπου το 17% της παγκόσμιας αγοράς, συμπεριλαμβανομένων εμπορικών, αμυντικών και υπεράκτιων κατασκευών.

1

Σύμφωνα με δηλώσεις αξιωματούχων των δύο ναυπηγείων προκύπτει ότι ο όμιλος θα είναι σε θέση να αναλάβει ισχυρότερο ηγετικό ρόλο στην ναυπηγική βιομηχανία υψηλής αξίας και της πράσινης μετάβασης, στα πλοία μεταφοράς LNG και στα πλοία που τροφοδοτούνται με αμμωνία, και ενισχύει επίσης τη φιλοδοξία της Κίνας να μετατραπεί σε μια παγκόσμια δύναμη στη ναυπηγική βιομηχανία.

Τα λειτουργικά έξοδα της CSSC αναμένεται να μειωθούν κατά 8-10%.

Κατά το πρώτο εξάμηνο, οι παραδόσεις ναυπηγικών κατασκευών της Κίνας, οι νέες παραγγελίες και το ανεκτέλεστο υπόλοιπο παραγγελιών αντιπροσωπεύουν το 51,7%, 68,3% και 64,9% του παγκόσμιου μεριδίου αγοράς.

Διαβάστε επίσης

Γιατί οι εκατομμυριούχοι του Λονδίνου θέλουν να εγκαταλείψουν τη χώρα τους;

Πειρατεία στη συνδρομητική: Ετήσιες απώλειες άνω των €160 εκατ. για τους νόμιμους παρόχους

Νικόλας Μαρτίνος (Thenamaris): Πούλησε πλοίο με κέρδος 10,5 εκατ. δολάρια