• Ναυτιλία

    Επίδειξη δύναμης από τον Μάριο Ηλιόπουλο: Aγόρασε νέο κρουαζιερόπλοιο

    Μάριος Ηλιόπουλος

    Μάριος Ηλιόπουλος


    Η SEAJETS, με επικεφαλής τον Μάριο Ηλιόπουλο, υπεύθυνο στρατηγικού σχεδιασμού και ανάπτυξης, απέκτησε σήμερα με επιτυχία το εμβληματικό κρουαζιερόπλοιο Costa Magica.

    Σε μια επίδειξη δύναμης, το αφεντικό της SEAJETS,  προκειμένου να ενδυναμώσει την θέση του στην αγορά, ανακοίνωσε την εξαγορά του Costa Magica.

    Το κρουαζιερόπλοιο κατασκευάστηκε το 2004 με την ικανότητα να φιλοξενεί στις 1359 πολυτελείς καμπίνες του έως και 4000 επιβάτες και 1068 μέλη πληρώματος, προσθέτει σημαντική αξία στα 5 κρουαζιερόπλοια του στόλου της SEAJETS και εδραιώνει τη θέση της ως σημαντικός παίκτης στη Μεσόγειο και την παγκόσμια βιομηχανία κρουαζιέρας.

    Με αυτή την εξαγορά, η SEAJETS εξακολουθεί να είναι μακράν ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης στην ελληνική ακτοπλοΐα αλλά και στον κλάδο κρουαζιέρας, διαθέτοντας τον μεγαλύτερο στόλο κρουαζιερόπλοιων στην Ελλάδα και το μεγαλύτερο στόλο ταχύπλοων παγκοσμίως.

    Το ναυτιλιακό μεσιτικό γραφείο ήταν η Masters Shipping.

    Ο σχεδιασμός για την ανάπτυξη του στόλου της κρουαζιέρας από τον  “μεγαλύτερο ιδιώτη ηγέτη της ελληνικής ακτοπλοΐας” Μάριο Ηλιόπουλο είχε ξεκινήσει πριν από την πανδημία, ωστόσο όλα τα πλάνα που είχαν εκπονηθεί ακυρώθηκαν εξαιτίας της εξάπλωσης του Covid-19 και τώρα ενόψει της καλοκαιρινής σαιζόν ετοιμάζει την δρομολόγηση δύο κρουαζιεροπλοίων στη Μεσόγειο.
    Costa Magica
    Σύμφωνα με όσα διέρρευσαν η εκκίνηση των δύο κρουαζιεροπλοίων θα γίνει μέσα στον Ιούλιο ή τον Αύγουστο. Ο Μάριος Ηλιόπουλος, όπως τόνισε σε στενούς συνεργάτες του, φιλοδοξεί να καθιερωθεί και ως πλοιοκτήτες της κρουαζιέρας.

    Το Costa Magica  έχει σχεδιαστεί από τον Αμερικάνο αρχιτέκτονα Farcus και μεταφέρει την ομορφιά της Ιταλίας ενώ τα καταστρώματα είναι εμπνευσμένα από ιστορικούς Ιταλούς καλλιτέχνες.

    Η τέχνη βρίσκεται παντού μέσα στο κρουαζιερόπλοιο χάρη στα 5.500 έργα τέχνης με κεντρικό θέμα τη μαγεία. Ξεχωρίζει το Salento Grand Bar με τα πανύψηλα παράθυρα που βλέπουν στα καταστρώματα.

    Οι πισίνες είναι εσωτερικές κι εξωτερικές, κατάλληλες και για χειμώνα και για καλοκαίρι. Τα 4 εστιατόρια συνδυάζουν αποχρώσεις του μπλε και του χρυσού με αυθεντικές ιταλικές συνταγές ενώ οι αποχρώσεις του κίτρινου κυριαρχούν στις 1.358 καμπίνες.

    Μπορείς να διασκεδάσεις το βράδυ στη disco ή στο τριώροφο θέατρο με τις εντυπωσιακές γαλάζιες και κόκκινες αποχρώσεις ή να χαλαρώσεις σε ένα από τα 5 jaccuzi που διαθέτει το κρουαζιερόπλοιο Costa Magica.

    Τεχνικά Χαρακτηριστικά

    H κερδοφόρος πώληση του Aegean Myth

    Να υπενθυμίσουμε ότι το Mononews, στις 19 Αυγούστου είχε αποκαλύψει την πώληση του κρουαζιερόπλοιου Aegean Myth, πρώην Holland America, από τον Μάριο Ηλιόπουλο σε νεοιδρυθεία Γαλλική εταιρεία αποδεικνύει ότι οι αξίες των κρουαζιερόπλοιων βρίσκονται σε ταχύτατη ανοδική τροχιά.

    Το ρεπορτάζ του Mononews, ανέφερε τα εξής:

    Μια επιχειρηματική κίνηση που είχε την φιλοδοξία να δημιουργήσει μια μεγάλη εταιρεία κρουαζιεροπλοίων, αλλά στη συνέχεια ο στόλος που αγοράστηκε παροπλίστηκε λόγω της πανδημίας και όλοι προεξοφλούσαν ότι τα πλοία θα πήγαιναν για σκραπ, τελικά φαίνεται ότι θα εξελιχθεί σε κερδοφόρο και ευφυές εγχείρημα.

    Το κρουαζιερόπλοιο Aegean Myth, χωρητικότητας 55.600 gt, το οποίο ναυπηγήθηκε το 1993 πωλήθηκε σε μια Γαλλική νεοσύστατη ναυτιλιακή εταιρεία σε τιμή που υποδηλώνει ότι οι αξίες για παλαιότερα, μεσαίου μεγέθους κρουαζιερόπλοια βρίσκονται τελικά σε μια απότομη ανοδική τροχιά μετά την εμφάνιση του Covid-19 και οδήγησε τη βιομηχανία κρουαζιέρας σε απότομη και εκτεταμένη κρίση το 2020.

    Σύμφωνα με έγκυρες πηγές της ναυτιλίας , το κρουαζιερόπλοιο πωλήθηκε στην CFC-Compagnie Francaise De Croisieres με έδρα τη Μασσαλία στην τιμή των 30 εκατομμυρίων δολαρίων, με την Masters Shipping με έδρα τον Πειραιά να ενεργεί ως μεσίτης.

    Ο ναυλομεσίτης Ντένις Βερναρδάκης επιβεβαίωσε στο TradeWinds ότι συμμετείχε στη συναλλαγή, αλλά αρνήθηκε να σχολιάσει οποιαδήποτε από τις λεπτομέρειες για λόγους εμπιστευτικότητας.

    Υπενθυμίζεται ότι ο Μάριος Ηλιόπουλος όταν αγόρασε το συγκεκριμένο κρουαζιερόπλοιο είχε αναφερθεί ότι πλήρωσε 10 εκατομμύρια δολάρια, σε τιμή λίγο πιο πάνω από τα 8,5 εκατομμύρια δολάρια που πουλιόταν ως σκραπ, σύμφωνα με στοιχεία της VesselsValue.

    Τα έγγραφα εταιρικού μητρώου της CFC αναφέρουν τον Clement Mousset ως πρόεδρό της και τον Cedric Rivoire-Perrochat ως διευθύνοντα σύμβουλο.

    Ο Μάριος Ηλιόπουλος απέκτησε δύο από τα ηλικιωμένα κρουαζιερόπλοια της CMV σε δημοπρασία και τα μεταπώλησε αμέσως για ανακύκλωση με κέρδος.

    Πέντε ακόμη σύγχρονα κρουαζιερόπλοια αποκτήθηκαν σε τιμές ευκαιρίας από την Carnival Corp και την Royal Caribbean Group. Αυτά τα πλοία, που κρίνεται ότι είναι πιο πιθανό να βρουν εμπορικό αγοραστή, ελλιμενίζονται στο Αίγιο και στον Πειραιά υπό τη φροντίδα της Optimum Shipmanagement με έδρα τον Πειραιά.

    Διαβάστε επίσης

    Αύριο το ετήσιο Greek Shipping Forum της Capital Link

    Μεγάλες ζημιές στο λιμάνι του Ισκεντερούν (Αλεξανδρέττα) από τον σεισμό – Η Maersk εκτρέπει τα πλοία της



    ΣΧΟΛΙΑ