• Ναυτιλία

    Νικόλας Μαρτίνος: Η Thenamaris ενισχύει τον στόλο της με 4 μεγάλα bulkers

    • NewsRoom
    Νικόλας Μαρτίνος, επικεφαλής Thenamaris

    Νικόλας Μαρτίνος, επικεφαλής Thanamaris


    Με την ναυτιλιακή Thenamaris συμφερόντων του εφοπλιστή Νικόλα Μαρτίνου συνδέουν ναυλομεσιτικές πηγές την εξαγορά τεσσάρων bulkers που ανήκαν στην Polaris Shipping της Νότιας Κορέας.

    Στο εβδομαδιαίο της report η Αdvanced Shipping & Trading αναφέρει ότι τα χωρητικότητας 209,500 dwt Solar Pride και Solar Quantum, κατασκευής 2020 και τα χωρητικότητας 208,900 dwt Solar Nova και Solar Oak (κατασκευής 2021), πουλήθηκαν σε ελληνική ναυτιλιακή στην συνολική τιμή των 262 εκατ. δολαρίων.

    Σύμφωνα με το tradewinds, υπήρξε μεγάλο ενδιαφέρον για τα συγκεκριμένα newcastlemaxes και από άλλους αγοραστές αλλά επικράτησε η ναυτιλιακή της οικογένειας Μαρτίνου. Όλα τα πλοία είναι εξοπλισμένα με scrubbers.

    Η τιμή πώλησης των bulkers είναι υψηλότερη από την αξία τους, όπως αυτή προσδιορίζεται από την VesselsValue. Συγκεκριμένα, εκτιμά ότι η αξία των Solar Pride και Solar Quantum ανέρχεται στα 64,4 εκατ. δολάρια έκαστο, του Solar Nova στα 63 εκατομμύρια δολάρια και του Solar Oak στα 63,5 εκατ. δολάρια.

    Η Thenamaris κατά τις πληροφορίες, θα παραλάβει τα πλοία μεταξύ Απριλίου και Μαΐου του 2024.

    Ναυλομεσίτες επισημαίνουν ότι η ολοκλήρωση της συναλλαγής σε τόσο υψηλά επίπεδα αποτελεί σημάδι της αισιοδοξίας των παικτών της αγοράς για τα μεγάλα bulkers και τις προοπτικές του κλάδου ξηρού φορτίου.

    Σύμφωνα με το tradewinds, η νοτιοκορεατική Polaris Shipping αναζητά αγοραστές και για δύο δεξαμενόπλοια LR2, τα Polar Ace και Polar Bright κατασκευής 2018 και χωρητικότητας 110,000 dwt. Η αξία τους σύμφωνα με την VesselsValue εκτιμάται στα 73,37 εκατομμύρια δολάρια και 71,51 εκατομμύρια δολάρια, αντίστοιχα.

    Eκτός από την εξαγορά των τεσσάρων bulkers, η Thenamaris, σύμφωνα με την  Αdvanced Shipping & Trading, προχώρησε στην πώληση του capesize Seamate, χωρητικότητας 177,775 dwt και κατασκευής 2010, στην τιμή των 26 εκατ. δολαρίων.

    Αγοράστρια φέρεται να είναι η κινεζική Agricore Shipping. Η συγκεκριμένη αγοραπωλησία, εάν επιβεβαιωθεί, είναι αρκετά συμφέρουσα για την ελληνική ναυτιλιακή, η οποία αγόρασε το συγκεκριμένο πλοίο το 2016 στην τιμή των 19 εκατ. δολαρίων.

    Διαβάστε ακόμη:

    Μαρινάκης, Φράγκου, Λυκιαρδόπουλος, Παππάς, Μαρτίνος: Νέα πρωτοβουλία με την Lloyd’s για πιο πράσινη ναυτιλία

    Safe Bulkers (Πόλυς Β. Χατζηιωάννου): Πούλησε πλοίο με 12,2 εκατ. δολάρια

    Eagle Bulk: Στις 5 Απριλίου η κρίσιμη ψηφοφορία των μετόχων για τη συγχώνευση με την Star Bulk



    ΣΧΟΛΙΑ