• Ναυτιλία

    Νικόλας Ιγγλέσης: Δύο bulkers στο στόλο της Alberta Shipmanagment

    Νικόλας Ιγγλέσης

    Νικόλας Ιγγλέσης


    Δύο bulkers προσθέτει στον στόλο της η ναυτιλιακή Alberta Shipmanagement, συμφερόντων της οικογένειας Ιγγλέση, συνεχίζοντας τις επεκτατικές κινήσεις στο ξηρό φορτίου και στα τάνκερ.

    Σύμφωνα με την Seasure Shipbroking και την Allied Shipbroking, η εταιρεία εξαγόρασε από την κινεζική China Steel Express τα χωρητικότητας 203,500 dwt φορτηγά πλοία τύπου newcastlemax, China Steel Team και China Steel Entrepreneur κατασκευής 2006 και 2007 αντίστοιχα.

    Το τίμημα της συναλλαγής ανήλθε συνολικά στα 35,5 εκατ. δολάρια, 17,75 εκατ. δολάρια για κάθε πλοίο.

    Σύμφωνα με την VesselsValue, η αξία του China Steel Team εκτιμάται στα 18,9 εκατ. δολάρια και του China Steel Entrepreneur εκτιμάται στα 19,1 εκατ. δολάρια.

    Είναι η πρώτη κίνηση που πραγματοποιεί φέτος η εταιρεία στην αγορά ξηρού φορτίου, όπου δραστηριοποιείται με πέντε bulkers (ένα capesize, ένα post panamax και τρία handysize).

    Από την άλλη πλευρά, έχει δώσει μεγαλύτερη έμφαση στον τομέα των δεξαμενόπλοιων.

    Φέτος παρέλαβε το ιαπωνικής κατασκευής aframax Lorax, χωρητικότητας 111,700 dwt, αυξάνοντας τον αριθμό των τάνκερ της στα δέκα.

    Επίσης, αυτό τον μήνα αναμένεται να εντάξει στο στόλο της ένα VLCC, χωρητικότητας 301.000 dwt, που κατασκευάζεται στο ναυπηγείο JMU της Ιαπωνίας.

    Παράλληλα, η ναυτιλιακή έκλεισε φέτος συμφωνία με το ιαπωνικό ναυπηγείο Sumitomo για την κατασκευή δεξαμενόπλοιου aframax χωρητικότητας 115,000 dwt, το οποίο θα παραλάβει τον Σεπτέμβριο του 2024.

    Η Alberta Shipmanagement ιδρύθηκε το 2019 από τον Νικόλα Ιγγλέση και τις κόρες του Ισμήνη και Αλεξία, που αποχώρησαν από την οικογενειακή επιχείρηση Samos Steamship για να χαράξουν την δική τους πορεία στον κλάδο της ναυτιλίας.

    Αν και αρχικά ο στόλος της εταιρείας αποτελούνταν από τέσσερα τάνκερ και τρία πλοία ξηρού φορτίου που στο παρελθόν διαχειριζόταν η Samos Steamship, μέσα σε τρία χρόνια αυξήθηκε σε 15 πλοία (10 δεξαμενόπλοια και 5 bulkers) στο νερό.

    Τα πλοία είναι υψηλών προδιαγραφών, κατασκευασμένα στην Ιαπωνία και την Κορέα, ενώ το παλαιότερο είναι κατασκευής 2006.

    Οι δύο κόρες του Νικόλα Ιγγλέση αποτελούν την πέμπτη γενιά της οικογένειας που κατάγεται από τη Σάμο και μετρά 145 χρόνια αδιάλειπτης παρουσίας στη ναυτιλιακή βιομηχανία.

    Διαβάστε ακόμη:

    Οι Έλληνες εφοπλιστές οι καλύτεροι πελάτες των ναυπηγείων της Νότιας Κορέας – 119 πλοία έχει ναυπηγήσει ο όμιλος Αγγελικούση – Από 2 παρήγγειλαν Μαρτίνος και Πατίτσας

    Πέτρος Παναγιωτίδης: Ο εφοπλιστής που ξεκίνησε με ένα πλοίο και βρέθηκε με δύο εισηγμένες ναυτιλιακές



    ΣΧΟΛΙΑ