• Ναυτιλία

    Νέες κινήσεις στη second hand αγορά από δύο ελληνικές ναυτιλιακές. Εξαγόρασαν πλοία της Scorpio Bulkers

    • Εριέττα Κομνηνού


    Δύο ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές προχώρησαν στην eεξαγορά αντίστοιχων bulkers που πούλησε εν μέσω πανδημίας η εταιρεία Scorpio Bulkers, όπως αναφέρουν πληροφορίες.

    Η εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης ναυτιλιακή, με ανακοίνωση της στις 10 Μαρτίου είχε γνωστοποιήσει ότι πούλησε τα ultramax SBI Jaguar και SBI Taurus, κατασκευής 2014 και 2015 αντίστοιχα, καθώς και το kamsarmax SBI Bolero, κατασκευής 2015, με το συνολικό τίμημα για τα τρία πλοία να ανέρχεται στα 53,5 εκατ. δολάρια. Ωστόσο, δεν είχε ανακοινώσει τα ονόματα των αγοραστών.

    Σύμφωνα με τα στοιχεία της IHS Markit, το χωρητικότητας 81,200 dwt SBI Bolero, περιλαμβάνεται πλέον στο στόλο της ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακής Titan Maritime, με το όνομα Perseus. Η τιμή πώληση της εκτιμάται ότι ανήλθε πέριξ των 18,5 εκατ. δολαρίων.

    Η Titan Maritime είναι μία ναυτιλιακή χαμηλών τόνων που εμφανίστηκε στη ναυτιλιακή αγορά το 2007 και διαθέτει στόλο με τέσσερα φορτηγά πλοία τύπου Panamax, όπως αναφέρει το tradewinds. Σύμφωνα με το Greek shipping directory, επικεφαλής της εταιρείας είναι ο Γιώργος Ρόκας.

    Η δεύτερη ελληνική εταιρεία που απέκτησε πλοίο της Scorprio Bulkers είναι η Blue Seas Shipping, η οποία εξαγόρασε το χωρητικότητας 63,700-dwt ultramax SBI Jaguar, στην τιμή των 15,7 εκατ. δολαρίων.

    Εάν επιβεβαιωθεί η συναλλαγή θα πρόκειται για την δεύτερη κίνηση που πραγματοποιεί η ναυτιλιακή της οικογένειας Σιγάλα, από τις αρχές του έτους.

    Στο τέλος Ιανουαρίου, η Blue Seas Shipping, εισήλθε στον τομέα των post-panamaxes με την εξαγορά του πλοίου Sunny Young, χωρητικότητας 82.000 dwt, από την Joong Ang Shipping, έναντι 15,5 εκατ. δολαρίων.

    Σημειώνεται ότι η Blue Seas Shipping, που ιδρύθηκε το 2014, δεν είχε ποτέ υπό τον έλεγχό της  πλοίο τέτοιου μεγέθους, καθώς πριν την απόκτηση του Sunny Young διαχειριζόταν τρία supramaxes και ένα ultramax.



    ΣΧΟΛΙΑ