Ναυτιλία

Νέες συμφωνίες για δύο ελληνικές ναυτιλιακές – Η ευκαιρία στα second hand

ναυλαγορά ναυτιλία


Σε δύο νέα deal προχώρησαν οι ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές εταιρείες Almi Marine και Polforce Shipping, καθώς φαίνεται πως πούλησαν από ένα supramax, σε μία περίοδο που ο συγκεκριμένος τύπος πλοίων καταγράφει ανοδική πορεία.

H Polforce, με έδρα τον Πειραιά, έχει έρθει σε συμφωνία με έναν Κινέζο αγοραστή για το bulker Aliki P (χωρητικότητας 50.341-dwt και κατασκευής 2001 στα ναυπηγεία Kawasaki Heavy Industries). Από τη συμφωνία αυτή, η ελληνική ναυτιλιακή θα δει να μπαίνουν στα ταμεία της περίπου 8,1 εκατ. δολάρια, σύμφωνα με Ευρωπαίους και Αμερικάνους ναυλομεσίτες που επικαλείται το tradewinds.

Η τιμή για το φορτηγό πλοίο είναι μικρότερη από το ποσό που πλήρωσε η Polforce για να το αγοράσει το 2013 από την ιαπωνική Tokei Kaiun. Η εταιρεία είχε ξοδέψει πριν από 5 χρόνια 14,8 εκατ. δολάρια.

Αξίζει να αναφερθεί πως τον Φεβρουάριο του 2016, σύμφωνα με την online πλατφόρμα ναυτιλιακών δεδομένων VesselsValue, η τιμή του πλοίου ήταν μόλις στα 3 εκατ. δολάρια.

Όσον αφορά την Almi Marine Managment, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, πούλησε σε ανώνυμο αγοραστή το supramax Azizi (χωρητικότητας 52.544-dwt και κατασκευής 2001) έναντι 8,5 εκατ. δολαρίων

Πάντως ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Χρήστος Χατζηγεωργίου διέψευσε τις φήμες, τονίζοντας πως: «Ως διαχειριστές του πλοίου, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως το πλοίο δεν έχε πωληθεί».

Η ναυτιλιακή με έδρα την Αθήνα αγόρασε το Azizi από την δανέζικη εταιρεία Lauritzen Bulkers τον Φεβρουάριο του 2006 έναντι 28,2 εκατ. δολαρίων.

Ο στόλος της Almi Marine αποτελείται από επτά φορτηγά πλοία με μέσο όρο ηλικίας τα 10 έτη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ν. Τσάκος: Η νέα παραγγελία και οι στόχοι του εφοπλιστή

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Γ. Προκοπίου: Βουτιά στα κέρδη της Dynagas LNG Partners το α’ τρίμηνο 2018. Οι επόμενες κινήσεις της διοίκησης

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Π. Κουρουμπλής: Κομβική η σημασία των λιμανιών στην αναβάθμιση των συνδυασμένων μεταφορών


ΣΧΟΛΙΑ