ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η MSC, του Τζιανλουίτζι Απόντε προσέθεσε νέα παραγγελία στο κινεζικό ναυπηγείο Zhoushan Changhong International Shipyard και διπλασίασε την παραγγελία πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων διπλού καυσίμου LNG.
Ο παγκόσμιος μεταφορέας με έδρα την Ελβετία έχει υπογράψει συμφωνία για την κατασκευή δέκα πλοίων χωρητικότητας 10.300 TEU για παράδοση το 2026 και το 2027.
Η αξία ναυπήγησης των πλοίων δεν αποκαλύφθηκε για την τελευταία συμφωνία, η οποία ανεβάζει το βιβλίο παραγγελιών της εταιρείας στο ναυπηγείο σε 20 πλοία. .
Η MSC έχει δέκα μονάδες LNG διπλού καυσίμου, χωρητικότητας 11.500 TEU με σύμβαση στο ναυπηγείο για παράδοση το 2025 και το 2026 και με κόστος περίπου 120 εκατομμύρια δολάρια το καθένα.
Ο μεγαλύτερος μεταφορέας του κόσμου έχει ένα μεγάλο βιβλίο παραγγελιών με 60 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων διπλού καυσίμου LNG, μερικά από τα οποία είναι επίσης έτοιμα και για αμμωνία, συμπεριλαμβανομένων των πρώτων μονάδων που παραγγέλθηκαν από την Changhong International.
Διαβάστε επίσης:
Castor Maritime (Πέτρος Παναγιωτίδης): Κέρδη 19 εκατ. δολ. και πώληση δύο πλοίων
XRTC: H ακτινογραφία της ελληνικής ακτοπλοΐας
EuroDry Ltd (Αριστείδης Πίττας): Τα έσοδα αντανακλούν την πτώση των ναύλων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Οι εξελίξεις στο Open, το «πρόσωπο» του Κοκλώνη, γιατί «κάηκε» ο Λιάγκας, ποιοι συγκρούονται στην ΕΡΤ, και τι απαντά η Αρτεμης Δήμου στο mononews
- Κλέλια Χατζηιωάννου: Λαμπερή οικοδέσποινα σε μία μοναδική pre-Christmas βραδιά για το «Χαμόγελο του Παιδιού»
- Ερρίκος Αρώνες (Hellenic Properties): 20% των έργων χάνεται από την αγορά μετά την απόφαση ΣτΕ για το ΝΟΚ
- Γιατί το 2025 μπορεί να μας κάνει να κλάψουμε