Ναυτιλία

Meadway Shipping & Trading: Οι αδελφοί Δελαπόρτα χωρίζουν τον στόλο της εταιρείας

Διονύσης Δελαπόρτας, ιδρυτής της MEADWAY SHIPPING (μέση). Γιώργος Δελαπόρτας (αριστερά) και Κώστας Δελαπόρτας


Ξεχωριστούς επαγγελματικούς δρόμους αποφάσισαν να ακολουθήσουν οι δύο γιοι του Διονύση Δελαπόρτα, ιδρυτή της ναυτιλιακής Meadway Shipping & Trading, σχεδόν δύο χρόνια μετά τον θάνατο του, προχωρώντας στον διαχωρισμό του στόλου της εταιρείας.

Συγκεκριμένα, ο Κώστας Δελαπόρτας θα παραμείνει επικεφαλής της Meadway Shipping, η οποία ιδρύθηκε το 1988, και διατηρεί γραφεία στην Ελλάδα, τη Σιγκαπούρη και το Ντουμπάι.

Στον στόλο της θα περιλαμβάνονται έξι bulkers, ένα εκ των οποίων η εταιρεία αγόρασε πρόσφατα από την second hand αγορά, καθώς και δύο υπό κατασκευή φορτηγά πλοία που θα παραλάβει τον Ιούλιο του τρέχοντος έτους.

Ειδικότερα, η Meadway Shipping κατέχει τα πλοία Dionisis (χωρητικότητας 63,000 dwt, κατασκευής 2019), Fiorela (χωρητικότητας 81,500 dwt, κατασκευής 2011), Magnum Fortune (χωρητικότητας 53,600 dwt, κατασκευής 2009), Teo (35,700 dwt, κατασκευής 2011) και Wave Runner (56,600 dwt, κατασκευής 2008).

Παράλληλα, η ναυτιλιακή εξαγόρασε πρόσφατα από την ιαπωνική Nagashiki Kisen, το χωρητικότητας 61,600-dwt φορτηγό πλοίο Ultra Prosperity (κατασκευής 2010), το οποίο θα παραλάβει στο τέλος Απριλίου ή αρχές Μαΐου και θα μετονομαστεί σε Luna Rossa.

Όσον αφορά το ναυπηγικό της πρόγραμμα, το καλοκαίρι θα παραλάβει δύο bulker χωρητικότητας 64,000 dwt. Το Dominator που κατασκευάζεται στο ναυπηγείο Imabari Shipbuilding και το ­Ability που βρίσκεται υπό κατασκευή στο Shin Kurushima Dockyard.

Σύμφωνα με την εταιρεία, μετά την παραλαβή των νεότευκτων, ο μέσος όρος ηλικίας του στόλου της θα είναι τα επτά έτη.

Σε ανακοίνωση της η Meadway Shipping & Trading, αναφέρει ότι εντός του Μαΐου, τα κεντρικά γραφεία της θα μεταφερθούν από την Γλυφάδα στην περιοχή της Βούλας.

Meadway Bulkers

Ο Γιώργος Δελαπόρτας, θα χαράξει την δική του πορεία στον κλάδο με την νεοσύστατη Meadway Bulkers, η οποίαέχει στον στόλο της έξι φορτηγά πλοία.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της, πρόκειται για μία εταιρεία μπουτίκ, η οποία διαχειρίζεται μοντέρνα πλοία μέσης ηλικίας πέντε ετών. Όπως επισημαίνει δεν ενδιαφέρεται για επενδύσεις σε μεταχειρισμένα πλοία και είναι υπέρμαχος των νεότευκτων.

Στοχεύει στα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας υπηρεσιών, τις νέες τεχνολογίες και τους κανονισμούς ασφαλείας.
Στον στόλο της περιλαμβάνονται τα πλοία Maximos (63,480 dwt, κατασκευής 2020), Danai (37,800 dwt, κατασκευής 2019), Ilektra (63,576 dt, κατασκευής 2017), Erietta (61,000 dwt, κατασκευής 2015), Fadelsia (35,686 dwt, κατασκευής 2011) και Doro (57,021 dwt, κατασκευής 2010).

Ο Διονύσης Δελαπόρτας ίδρυσε την Meadway Shipping το 1988, ως ναυλομεσιτική εταιρεία και σύντομα άρχισε να αγοράζει πλοία.

Διαβάστε ακόμα:

Μαρία Αγγελικούση: Όλα τα βλέμματα στραμμένα στη νέα επικεφαλής του κορυφαίου ναυτιλιακού ομίλου και στις προκλήσεις που έρχονται

Π. Παναγιωτίδης: Η ελληνική ναυτιλιακή που εξαγόρασε το ένατο πλοίο της από τις αρχές του έτους

Σαρώνουν τα super tankers οι Έλληνες εφοπλιστές – Στα 2,8 δισ. οι ναυπηγήσεις 

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση


ΣΧΟΛΙΑ