• Ναυτιλία

    M/Maritime: Ισχυροποιεί τον στόλο της με δύο μοντέρνα bulkers

    • Newsroom


    Στην εξαγορά δύο μοντέρνων φορτηγών πλοίων τύπου ultramax προχώρησε η ναυτιλιακή M/Maritime, συμφερόντων του Γιάννη Μυτιληναίου.

    Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, υπέγραψε συμφωνία για την απόκτηση των δύο πλοίων, που κατασκευάστηκαν το 2016 στο ιαπωνικό ναυπηγείο Mitsui Engineering & Shipbuilding.

    Αν και δεν αποκάλυψε τα ονόματα των bulkers, ναυλομεσίτες επισημαίνουν ότι πρόκειται για τα χωρητικότητας 60,400 dwt αδελφά πλοία SBI Apollo και SBI Poseidon, τα οποία πούλησε την ίδια χρονική περίοδο η Scorpio Bulkers, σε άγνωστο αγοραστή έναντι περίπου 38,4 εκατ. δολαρίων.

    Μετά την παράδοση των δύο bulker, που έχει προγραμματιστεί για το πρώτο τρίμηνο του 2021, η M/Maritime θα έχει στο στόλο της συνολικά τέσσερα ultramax φορτηγά πλοία που είναι κατασκευασμένα στο ίδιο ναυπηγείο, καθώς το 2019 παρέλαβε τα Kassiopi.GR και Atalanti.GR. 

    Ο συνολικός στόλος της ναυτιλιακής μετά τη νέα κίνηση, θα ανέλθει σε 19 πλοία, εκ των οποίων 8 ultramax, 7 handysize και 2 kamsarmax, ενώ δύο ακόμη πλοία της, ένα handysize και ένα ultramax βρίσκονται σε μακροχρόνια ναύλωση.

    Σημειώνεται ότι η Scorpio Bulkers έχει πουλήσει φέτος πάνω από 25 πλοία της, καθώς όπως ανακοίνωσε, πρόκειται να αλλάξει προσανατολισμό επενδύοντας σε πλοία εγκατάστασης ανεμογεννητριών (WTIV).

    Τα περισσότερα bulkers από αυτά που έχει πουλήσει είναι κατασκευασμένα στην Κίνα. Μέχρι στιγμής, μόνο τέσσερα, στα οποία περιλαμβάνονται τα SBI Apollo και SBI Poseidon, έχουν κατασκευαστεί στην Ιαπωνία.

    Η M/Maritime, η οποία ιδρύθηκε το 2016, έχει ναυπηγήσει τα περισσότερα πλοία του στόλου της στην Ιαπωνία.

    Άλλοι Έλληνες εφοπλιστές που εξαγόρασαν φέτος πλοία της Scorpio Bulkers είναι:

    Ο Δημήτρης Προκοπίου, καθώς η ναυτιλιακή του Centrofin εξαγόρασε τα χωρητικότητας 81,200 dwt πλοία τύπου kamsarmax, SBI Parapara, SBI Jive, SBI Swing και SBI Mazurka, που κατασκευάστηκαν το 2017.

    Η ναυτιλιακή Globus Maritime Limited, συμφερόντων της οικογένειας Φειδάκη, που απέκτησε το Kamsarmax SBI Congκατασκευής 2015 στο ναυπηγείο Hudong-Zhonghua, έναντι 18,4 εκατ. δολαρίων.

    Επίσης, η  Alpha Bulkers της Άννας Αγγελικούση απέκτησε το φορτηγό πλοίο SBI Rock χωρητικότητας 82,057 dwt, κατασκευής 2016 στην τιμή των 18,1 εκατ. δολαρίων.

    Σύμφωνα με τα στοιχεία της IHS Markit, το χωρητικότητας 81,200 dwt SBI Bolero, κατέληξε στο στόλο της Titan Maritime, του Γιώργου Ρόκα, με την τιμή της συναλλαγής να κυμαίνεται στα 18 με 19 εκατ. δολάρια.

    Ακόμη, η Blue Seas Shipping, ναυτιλιακή της οικογένειας Σιγάλα, εξαγόρασε το χωρητικότητας 63.700-dwt SBI Jaguar, έναντι 15,7 εκατ. δολαρίων, σύμφωνα με δημοσιεύματα.

    Αριστείδης Πίττας: Οι τρεις συμφωνίες ναύλωσης που θα εκτινάξουν τα έσοδα της Euroseas

    Ποιοι Έλληνες εφοπλιστές έστειλαν φέτος στα διαλυτήρια τα πλοία τους – Ποιες κατηγορίες ξεχωρίζουν

    Γιώργος Προκοπίου: Πούλησε το παλαιότερο VLCC της Dynacom Tankers, με κέρδος

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



    ΣΧΟΛΙΑ