F

Ναυτιλία

Αριστείδης Πίττας: Οι τρεις συμφωνίες ναύλωσης που θα εκτινάξουν τα έσοδα της Euroseas

Αριστείδης Πίττας (Euroseas): Ναύλωσε containership σε τιμή ρεκόρ των 200.000 δολ. ημερησίως

Αριστείδης Πίττας φωτογραφία: Marine Money


Συμφωνίες ναύλωσης για τρία πλοία της, με ιδιαίτερα προσοδοφόρα ναύλα που κυμαίνονται στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων δέκα ετών, ανακοίνωσε η ναυτιλιακή Euroseas, συμφερόντων του εφοπλιστή Αριστείδη Πίττα.

Ειδικότερα, η εταιρεία έκλεισε συμφωνία για το χωρητικότητας 2,778-teu πλοίο EM Astoria (κατασκευής 2004) με ημερήσια ναύλα 18.650 δολάρια, χρονικής διάρκειας 12 έως 14 μηνών, που θα ξεκινήσει στις 15 Δεκεμβρίου 2020.

Η προηγούμενη τιμή ναύλωσης ήταν 8.500 δολάρια ημερησίως.

Το χωρητικότητας 2,556-teu Evridiki G (κατασκευής 2001) ναυλώθηκε για χρονική περίοδο 12 έως 13 μήνες, με ημερήσια ναύλα 15.500 δολάρια. Η ναύλωση θα ξεκινήσει στις 5 Δεκεμβρίου.

Μέχρι τώρα το πλοίο ήταν ναυλωμένο έναντι 8.250 δολαρίων ημερησίως.

Τέλος, το χωρητικότητας 1,439-teu Aegean Express (κατασκευής 1997) ναυλώθηκε για χρονική περίοδο 15 έως 16 μηνών, με ημερήσια ναύλα 11.500 δολάρια έναντι 5.900 ναύλων σήμερα.

Η νέα συμφωνία θα ισχύσει από τις 27 Δεκεμβρίου 2020.

Ο Αριστείδης Πίττας, πρόεδρος και CEO της Euroseas, σχολίασε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε τις νέες συμφωνίες ναύλωσης για τρία από τα πλοία μας, οι οποίες εξασφαλίζουν την απασχόληση τους για περισσότερο από ένα έτος. Τα τρία πλοία αναμένεται να συνεισφέρουν στα EBITDA περίπου 7,5 εκατομμύρια δολάρια κατά τη διάρκεια του 2021 σύμφωνα με τους όρους ναύλωσης, ποσό τέσσερις φορές μεγαλύτερο από αυτό που συνεισέφεραν τους τελευταίους 12 μήνες».

«Τόσο το μέγεθος των ναύλων -που κυμαίνεται στo υψηλότερο επίπεδο των τελευταίων δέκα ετών- όσο και η διάρκεια των συμβάσεων είναι ενδεικτικές της ισχύος της αγοράς κατά τους τελευταίους μήνες. Εάν τα σημερινά επίπεδα της αγοράς διατηρηθούν και είμαστε σε θέση να ανανεώσουμε ή να αντικαταστήσουμε τους ναύλους των υπόλοιπων πλοίων μας, καθώς λήγουν, σε παρόμοια επίπεδα, θα υπάρξει σημαντική συμβολή στα κέρδη μας», συμπλήρωσε ο εφοπλιστής.

«Ενώ οι κίνδυνοι – τόσο γεωπολιτικοί όσο και οικονομικοί – είναι αρκετοί, είμαστε αισιόδοξοι ότι η ισορροπία ζήτησης-προσφοράς στην αγορά εμπορευματοκιβωτίων τα επόμενα δύο χρόνια θα υποστηρίξει τις ισχυρές τιμές ναύλωσης. Η αισιοδοξία μας βασίζεται στο γεγονός ότι το πολύ χαμηλό βιβλίο παραγγελιών στόλου, το χαμηλότερο των τελευταίων 20 ετών σε ποσοστιαία βάση, θα συνδυαστεί με τις αυξημένες προσδοκίες για έλεγχο της πανδημίας COVID-19, οικονομική ανάκαμψη και υγιή ανάπτυξη στο εμπόριο μέσω containerhips».

Β. Ρέστης: Νέο τάνκερ MR για το στόλο της Golden Energy

Ποιοι Έλληνες εφοπλιστές έστειλαν φέτος στα διαλυτήρια τα πλοία τους – Ποιες κατηγορίες ξεχωρίζουν

Γιώργος Προκοπίου: Πούλησε το παλαιότερο VLCC της Dynacom Tankers, με κέρδος

 

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση


ΣΧΟΛΙΑ