• Ναυτιλία

    Lavinia (Λασκαρίδης): Eνδιαφέρον για την εξαγορά τάνκερ της Pillarstone – Ποιοι άλλοι δείχνουν κινητικότητα στην αγορά των MR

    • NewsRoom
    Πάνος Λασκαρίδης

    Πάνος Λασκαρίδης, εφοπλιστής


    Σε συζητήσεις για την απόκτηση ενός τάνκερ MR της Pillarstone βρίσκεται, σύμφωνα με πληροφορίες, η ναυτιλιακή Lavinia, συμφερόντων του εφοπλιστή Πάνου Λασκαρίδη.

    Όπως αναφέρει σε άρθρο του το tradewinds, πρόκειται για το χωρητικότητας 50.900 dwt PS London (κατασκευής 2008) και είναι το τέταρτο δεξαμενόπλοιο μεταφοράς παραγώγων πετρελαίου που διαθέτει προς πώληση η Pillarstone τους τελευταίους μήνες.

    Σύμφωνα πάντως με τις ναυλομεσιτικές Allied Shipbroking και Αnchor Shipbroking, το τάνκερ έχει ήδη πουληθεί σε Έλληνα αγοραστή στην τιμή των 11,8 εκατ. δολαρίων.

    Σημειώνεται ότι άλλα δύο ίδια χωρητικότητας πλοία, το PS Houston (κατασκευής 2008) και το Grazia (κατασκευής 2010) πουλήθηκαν το 2021 στις επίσης  ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές Dexter Navigation και Spring Marine Management.

    Αν επιβεβαιωθεί η συμφωνία, θα αποτελεί μία σπάνια κίνηση για τη Lavinia, η οποία διαθέτει στόλο με πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου και reefers. Παράλληλα διατηρεί μερικά μικρά τάνκερ, εκ των οποίων τα μισά καλύπτουν τις ανάγκες σε καύσιμα των reefers του ομίλου Λασκαρίδη.

    Σημειώνεται ότι πέρυσι υπήρξε αυξημένο ενδιαφέρον από ελληνικές ναυτιλιακές για την εξαγορά MR τάνκερ. Με βάση τα στοιχεία της tradewinds, από τα 112 δεξαμενόπλοια που αγόρασαν πέρυσι Έλληνες εφοπλιστές στη second hand αγορά, τα 49 ήταν MR1 και MR2.

    Mεταξύ άλλων η ναυτιλιακή Eastern Mediterranean Maritime (Eastmed), συμφερόντων του εφοπλιστή Θανάση Μαρτίνου, προχώρησε πέρυσι στην εξαγορά πέντε υπό κατασκευή τάνκερ τύπου MR, σύμφωνα με την VesselsValue.

    Τάνκερ μεταφοράς παραγώγων πετρελαίου εξαγόρασαν ακόμη η ναυτιλιακή Chandris Hellas, συμφερόντων της οικογένειας Χανδρή, η Alberta Shipmanagement, της οικογένειας Ιγγλέση, η  Spring Marine Management, η ναυτιλιακή Velos Tankers του εφοπλιστή Πασχάλη Διαμαντίδη.

    Στον τομέα των product tanker στράφηκε το 2021 και η Brave Maritime του εφοπλιστή Νίκου Βαφειά.

    Διαβάστε ακόμη:

    Αγγελική Φράγκου: Αύξησε τη συμμετοχή της στην Navios Maritime Holdings

    Παραμένουν σε υψηλά επίπεδα τα ναύλα των κοντέινερ και του ξηρού φορτίου



    ΣΧΟΛΙΑ