Στους επαγγελματικούς ορίζοντες που ανοίγει για τους νέους ο τομέας της Γαλάζιας Οικονομίας, αναφέρθηκε ο Πρόεδρος της Ένωσης Λιμένων Ελλάδας (ΕΛΙΜΕ) και Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Ελευσίνας (Ο.Λ.Ε.) ΑΕ, κ. Απόστολος Καμαρινάκης, στην εκδήλωση «Η Δύναμη της Θάλασσας: Προοπτικές και Ευκαιρίες για το Μέλλον», που διοργάνωσε ο Όμιλος Alter Ego Media για τους νικητές του 1ου Πανελλήνιου και Παγκύπριου Διαγωνισμού Σχολικών Εφημερίδων, στην Ναυτιλιακή Λέσχη Πειραιά.

Ο κ. Καμαρινάκης συμμετείχε σε πάνελ συζήτησης με προσωπικότητες της ναυτιλίας, τονίζοντας ότι η ΕΛΙΜΕ υποστηρίζει δράσεις για την ναυτική παιδεία ώστε να καλλιεργηθεί ένα νέο εργατικό δυναμικό, ικανό να προωθήσει τη Γαλάζια Οικονομία προς τα εμπρός.

1

«Η συμβολή της ΕΛΙΜΕ στην προαγωγή της Γαλάζιας Οικονομίας είναι καθοριστικής σημασίας, καθώς τα λιμάνια αποτελούν κόμβους συνδυασμένων μεταφορών και προσφέρουν οικονομική ευρωστία, τόσο σε τοπικό όσο και εθνικό επίπεδο», επεσήμανε.

Αναφερόμενος στις δυνατότητες και τις ευκαιρίες που προσφέρει ο τομέας της Ναυτιλίας, υπογράμμισε:

«Η Γαλάζια Οικονομία αποτελεί έναν στρατηγικό πυλώνα ανάπτυξης για τη χώρα μας. Δεν αφορά μόνο τα πλοία ή τα φορτία, αφορά ολόκληρο το πλέγμα δραστηριοτήτων γύρω από τη θάλασσα και τα λιμάνια της: από τη ναυπηγοεπισκευή και την εφοδιαστική αλυσίδα, μέχρι την έρευνα, την ενέργεια και τις νέες τεχνολογίες».

Απευθυνόμενος στους συμμετέχοντες σπουδαστές, οι οποίοι έθεσαν ερωτήματα και είχαν την ευκαιρία να αποκτήσουν σημαντικές γνώσεις για τα ναυτιλιακά θέματα, ο κ. Καμαρινάκης ανέφερε:

«Εσείς θα οδηγήσετε τη ναυτιλία μας στο μέλλον – πιο πράσινη, πιο καινοτόμα, πιο διεθνή. Σας ανήκει η ευθύνη να συνεχίσετε την ιστορική ναυτική μας παράδοση και να την οδηγήσετε σε ένα νέο κεφάλαιο: την πράσινη ναυτιλία, τη ναυτιλία της καινοτομίας και της βιωσιμότητας. Η Ελλάδα δεν έχει μόνο παρελθόν στη θάλασσα, έχει και μέλλον. Και αυτό το μέλλον το κρατάτε εσείς στα χέρια σας».

Απόστολος Καναρινάκης

Διαβάστε επίσης:

Διονύσης Θεοδωράτος: Θετικές οι συμβάσεις τετραετίας για τις άγονες γραμμές, όμως πρέπει να καλυφθεί η αύξηση του κόστους λειτουργίας των πλοίων

Globus Maritime Limited (Οικογένεια Φειδάκη): Αυξήθηκαν οι ναύλοι, αλλά έκλεισε με ζημιά το εξάμηνο

Συμφωνία Ντόναλντ Τραμπ και Κιρ Στάρμερ για πυρηνοκίνητα