• Ναυτιλία

    Ισμήνη Παναγιωτίδη: Super αγορά από την πολυμήχανη επικεφαλής της Pavimar

    Ισμήνη Παναγιωτίδη: Επικερδής πώληση από την Pavimar

    Ισμήνη Παναγιωτίδη, επικεφαλής Pavimar


    Στην πρώτη της αγορά, μετά από οκτώ μήνες, φαίνεται πως προχώρησε η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Pavimar (με επικεφαλής την Ισμήνη Παναγιωτίδη), καθώς ναυλομεσίτες από την Ελλάδα συνδέουν το όνομα της με ένα panamax bulker.

    Πληροφορίες και πάλι από τον χώρο των brokers αναφέρουν πως η Pavimar έδωσε 13,6 εκατομμύρια δολάρια για την αγορά του πλοίου.

    Το bulker που ταιριάζει στα χαρακτηριστικά αυτά είναι το Drake (χωρητικότητας 76.781-dwt και κατασκευής 2006).

    Αξίζει να σημειωθεί πως άλλες πηγές της αγοράς, στην Αθήνα, εφιστούν την προσοχή σε όσους εμφανίζονται σίγουροι για τις πωλήσεις πλοίων που ανήκουν σε ιαπωνικά συμφέροντα. Και τούτο διότι το τελευταίο διάστημα οι Ιάπωνες ιδιοκτήτες έχουν γίνει λιγότερο άμεσοι στις business τους και πολλές συναλλαγές, που στην αρχή θεωρήθηκαν σίγουρες, τελικά δεν πραγματοποιήθηκαν.

    Το φορτηγό πλοίο Drake (χωρητικότητας 76.800-dwt και κατασκευής 2006

    Η ναυτιλιακή, με επικεφαλής την κ. Παναγιωτίδη, από τη στιγμή που ιδρύθηκε το 2014 αποτελεί μία από τις πιο δραστήριες εταιρείες όσον αφορά τις αγορές μεταχειρισμένων φορτηγών πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου. Συγκεκριμένα, ο στόλος της εταιρείας αποτελείται από 12 πλοία με μέσο όρο ηλικίας τα 10 έτη. Σημειώνεται πως τα οκτώ από τα δέκα πλοία είναι ιαπωνικής κατασκευής.

    Η τελευταία κίνηση της Pavimar έγινε στα τέλη του 2017 όταν πούλησε στην επίσης ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Aims Shipping, της οποίας ηγούνται ο Στέφανος Πεσμαζόγλου και ο Μιχάλης Στασινόπουλος, ένα supramax bulker έναντι 12,4 εκατ. δολαρίων.

    Η συγκεκριμένη πώληση πραγματοποιήθηκε την τελευταία εβδομάδα του 2017 και αφορά το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου supramax Queen P (χωρητικότητας 51.241-dwt και κατασκευής 2009). Το πλοίο μετονομάστηκε σε Seven Lady.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Σε selective default η ελληνική ναυτιλιακή Eletson από τη Standard & Poor’s

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Η… πονεμένη ιστορία ενός ελληνόκτητου πλοίου που βγαίνει σε e-πλειστηριασμό

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Καραγεώργης: 15 εκατ. δολάρια κόστισε το πρώτο capesize της Times Navigation



    ΣΧΟΛΙΑ