ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στα 100 δισ. δολάρια αναμένεται να φτάσουν τα πρόστιμα από τα μεσοπρόθεσμα μέτρα για τα καύσιμα που έχει αποφασίσει ο ΙΜΟ έως το 2035, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε η Ιωάννα Προκοπίου, CEO της Sea Traders.
Σε αυτό το κόστος, η Ιωάννα Προκοπίου δεν συμπεριέλαβε τις επιπλέον χρεώσεις που επιφέρει ο κανονισμός FuelEU της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Με άλλα λόγια, αυτό σημαίνει ότι, με βάση τις σημερινές τιμές καυσίμων, το 2035 το κόστος για τα πλοία θα έχει διπλασιαστεί.
Η Ιωάννα Προκοπίου, παρουσίασε στοιχεία για το πως επηρεάζουν τα μέτρα την εταιρεία της και επισήμανε:
“Ενα πλοίο Kamsarmax που καίει 6.000 τόνους VLSFO θα πληρώσει τον πρώτο χρόνο 834.000 δολάρια, ενώ με σταδιακή αύξηση το ποσό αυτό θα φτάσει τα 3 εκατ. δολάρια το 2035. Για τα κόστη, το 2028 ο ΙΜΟ θα εφαρμόσει το International Fuel Standard και θα εισπράξει ένα ποσό, ως penalty, μεταξύ 15-30 δισ. δολαρίων, το οποίο μέχρι το 2035 θα φτάσει τα 100 δισ. δολάρια”.
Αναφερόμενη η Ιωάννα Προκοπίου, στις απαιτούμενες ποσότητες και τα διαθέσιμα αποθέματα, είπε:
“Για πράσινη μεθανόλη θα χρειαστούμε 440 εκατομμύρια τόνους ανά έτος. Αυτή τη στιγμή έχουμε μόνο 3 τόνους. Για πράσινη αμμωνία θα χρειαστούμε 470 εκατομμύρια τόνους. Αυτή τη στιγμή έχουμε 6,4 εκατομμύρια. Για πράσινο μεθάνιο ή πράσινο LNG θα χρειαστούμε 180 εκατομμύρια τόνους, έχουμε 0,01. Και για πράσινο υδρογόνο 70 εκατομμύρια τόνους και αυτή τη στιγμή έχουμε 1,5”.
Διαβάστε επίσης:
Με ένα ξέφρενο sea party, γεμάτο μουσική, χορό και ενέργεια ξεκίνησαν οι «Ημέρες Θάλασσας 2025»
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ταξί σε λεωφορειολωρίδες: Το μήλον της έριδος κυβέρνησης και ΣΑΤΑ και ο «εμφύλιος» Κυρανάκη-Οικονόμου
- Χαμάς: Εξετάζουμε την πρόταση των ΗΠΑ για κατάπαυση, αλλά δεν είμαστε ικανοποιημένοι
- Αποδοχή πράξεων στο πλαίσιο φορολογικού ελέγχου
- Φως, μνήμη και κυκλαδική ποίηση: Το Κτήμα Seriphos με την υπογραφή του Ioli Chiotini Studio
