ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σημαντική ήταν η παρέμβαση στη ναυτιλιακή σύνοδο που έγινε στην Αθήνα, της Ιωάννας Προκοπίου, η οποία αναφέρθηκε στην πρόσφατη σύνοδο της MEPC και επισήμανε την ανάγκη ορθής χρήσης των κεφαλαίων που θα συγκεντρωθούν για μια δίκαιη ενεργειακή μετάβαση.
Η Ιωάννα Προκοπίου, υπογράμμισε επίσης ότι παγκοσμίως λειτουργούν 11.000 ναυτιλιακές επιχειρήσεις σε συνθήκες πλήρως ανταγωνισμού, εκ των οποίων το μεγαλύτερο μέρος είναι μικρομεσαίες επιχειρήσεις και επισήμανε με έμφαση: “Αν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις αφανιστούν, οι συνέπειες θα είναι μεγάλες για τα κόστη μεταφοράς, καθώς θα μειωθεί ο ανταγωνισμός.
Η ναυτιλία δεσμεύεται στον ΙΜΟ, ωστόσο πρέπει να προστατέψουμε τον ΙΜΟ από γεωπολιτικές ατζέντες και βραχυπρόθεσμο οπορτουνισμό. Χρειαζόμαστε παγκόσμιους, σταθερούς κανονισμούς”.
Η Ιωάννα Προκοπίου, η οποία διευθύνει την ναυτιλιακή εταιρεία Prominence Maritime και είναι αντιπρόεδρος της BIMCO, υπογράμμισε επίσης ότι υπάρχουν καλοί και κακοί κανονισμοί και στη συνέχεια τόνισε: “Οι μεν κακοί μπορούν να καταστρέψουν οποιαδήποτε βιομηχανία, ενώ οι καλοί συμβάλλουν ώστε οι βιομηχανίες να ευδοκιμήσουν” και υπογράμμισε “την ανάγκη συνεργασίας όλων των εμπλεκόμενων μερών στη ναυτιλία, όπως οι κατασκευαστές μηχανών, οι ναυλωτές, οι ιδιοκτήτες φορτίων, τα ναυπηγεία, προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι μείωσης του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της βιομηχανίας”.
Η Ιωάννα Προκοπίου, προχώρησε με δυναμικό λόγο, αναλύοντας την πραγματική κατάσταση που επικρατεί στο καθεστώς των εναλλακτικών καυσίμων και αποκάλυψε ότι η ναυτιλία χρειάζεται 40 εκατ. τόνους πράσινης μεθανόλης ετησίως με τη διαθεσιμότητά της να είναι 3 εκατ. ετησίως.
Επίσης, θέλει 470 εκατ. τόνους πράσινης αμμωνίας με τη διαθεσιμότητά της να είναι 6,4 εκατ. ετησίως. Εξάλλου, η ναυτιλία αναζητά 180 εκατ. τόνους πράσινου LNG με τη διαθεσιμότητά του να είναι 0,01 εκατ. ετησίως και τέλος, από τους 70 εκατ. τόνους πράσινου υδρογόνου, που απαιτούνται, αλλά η διαθεσιμότητά του είναι 1,5 εκατ. ετησίως
Η Ιωάννα Προκοπίου, κατέληξε: “Ο ΙΜΟ αποφάσισε για κάποιο λόγο να τιμωρήσει το LNG, το οποίο είναι μεγάλο λάθος. Το LNG έχει πολλά θέματα όπως η ολίσθηση μεθανίου, αλλά χρειάστηκαν περίπου 40 χρόνια για την ανάπτυξη υποδομών ανεφοδιασμού. Πρόκειται για ένα λάθος μήνυμα προς τους early movers”.
Διαβάστε επίσης:
Μαρίνα Χατζημανώλη: Απαιτούνται συλλογικές δράσεις για τα θέματα της ναυτιλίας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μήνυμα Παπασταύρου για Καλώδιο Ελλάδας-Κύπρου: Το έργο θα γίνει, δεν επηρεαζόμαστε από απειλές
- Ιχθυοκαλλιέργειες Γαλαξίδι: Επιστροφή στην κερδοφορία – Ανεβαίνουν οι τιμές λόγω Τουρκίας
- Το Βατερλώ των αναλυτών, η έκπληξη από JP Morgan και ποια μετοχή αγοράζουμε τώρα με οδηγό την Goldman
- Χάρης Σαχίνης: Περιορίστε την κατανάλωση για να έχουμε νερό- Τι είπε για αυξήσεις στις τιμές
