ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ναυτιλιακή εταιρεία Samos Steamship, της οικογένειας Ιγγλέση, επέστρεψε στην αγορά των νεότευκτων, τύπου capesize bulker μετά από σχεδόν τρία χρόνια με μια παραγγελία δύο πλοίων, χωρητικότητας 180.000 dwt στο ναυπηγείο Japan Marine United (JMU).
Σύμφωνα με το συμβόλαιο, τα πλοία θα παραδοθούν το τρίτο τρίμηνο του 2026 και ακολουθεί παρόμοια χωρητικότητα που υπογράφηκε στην JMU τον Νοέμβριο του 2021, αξίας 60,5 το καθένα.
Η τιμή των δύο τελευταίων νεότευκτων είναι ακόμα άγνωστη, αλλά ναυλομεσιτικές πηγές ανεβάζουν το τίμημα στα 76 εκατομμύρια δολάρια.
Η εταιρεία της οικογένειας Inglessis αριθμεί 24 πλοία στον στόλο του που είναι κατανεμημένα σε δεξαμενόπλοια και bulker.
Το πρόγραμμα νεότευκτων της εταιρείας, όλα στα ιαπωνικά ναυπηγεία, περιλαμβάνει επτά πλοία που πρόκειται να ενταχθούν στον στόλο το 2025 και το 2026.
Διαβάστε επίσης
Η Ακτινογραφία της Ελληνικής Ακτοπλοΐας
Delta Blue: Δύο ακόμη επιθέσεις εναντίον του ανέφερε το τάνκερ του Διαμαντή Διαμαντίδη
Γιάννης Αλαφούζος (Oceanis Eco Tankers): Κέρδη 39,6 εκατ. δολαρίων το δεύτερο τρίμηνο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μαρί Σαντάλ: Η πριγκίπισσα χωρίς βασίλειο, με νέα της σκηνή την Ελλάδα του 2025
- Το μεγάλο στοίχημα για την Αθηναϊκή Ριβιέρα: Ξεκινά η δημοπράτηση για το μητροπολιτικό πάρκο «AENAON» στον Φαληρικό Όρμο
- Η ανάπτυξη του Κυπριακού στόλου οφείλεται στο ελκυστικό φορολογικό σύστημα για τα «πράσινα πλοία» και στην φοροαπαλλαγή των Κυπρίων ναυτικών
- Από υπάλληλοι… δισεκατομμυριούχοι: Αυτά είναι τα νέα μέλη του billion dollar club
