ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ναυτιλιακή εταιρεία Samos Steamship, της οικογένειας Ιγγλέση, επέστρεψε στην αγορά των νεότευκτων, τύπου capesize bulker μετά από σχεδόν τρία χρόνια με μια παραγγελία δύο πλοίων, χωρητικότητας 180.000 dwt στο ναυπηγείο Japan Marine United (JMU).
Σύμφωνα με το συμβόλαιο, τα πλοία θα παραδοθούν το τρίτο τρίμηνο του 2026 και ακολουθεί παρόμοια χωρητικότητα που υπογράφηκε στην JMU τον Νοέμβριο του 2021, αξίας 60,5 το καθένα.
Η τιμή των δύο τελευταίων νεότευκτων είναι ακόμα άγνωστη, αλλά ναυλομεσιτικές πηγές ανεβάζουν το τίμημα στα 76 εκατομμύρια δολάρια.
Η εταιρεία της οικογένειας Inglessis αριθμεί 24 πλοία στον στόλο του που είναι κατανεμημένα σε δεξαμενόπλοια και bulker.
Το πρόγραμμα νεότευκτων της εταιρείας, όλα στα ιαπωνικά ναυπηγεία, περιλαμβάνει επτά πλοία που πρόκειται να ενταχθούν στον στόλο το 2025 και το 2026.
Διαβάστε επίσης
Η Ακτινογραφία της Ελληνικής Ακτοπλοΐας
Delta Blue: Δύο ακόμη επιθέσεις εναντίον του ανέφερε το τάνκερ του Διαμαντή Διαμαντίδη
Γιάννης Αλαφούζος (Oceanis Eco Tankers): Κέρδη 39,6 εκατ. δολαρίων το δεύτερο τρίμηνο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χατζηδάκης: Στην πράξη αποδεικνύουμε ότι η Ελλάδα ανεβαίνει – Καταρρίπτονται οι μύθοι για την οικονομία και την εξωτερική πολιτική
- Μητσοτάκης: Στόχος μας πλέον είναι να γίνουμε μια οικονομία κατηγορίας Α – Εργαζόμαστε με την Κύπρο για την είσοδο ξένων επενδυτών στο καλώδιο
- Πόλεμος Ουκρανίας: Κίεβο και Μόσχα εργάζονται για την επανέναρξη της ανταλλαγής αιχμαλώτων – Συμφωνία για 1.200 Ουκρανούς
- Χρυσοχοΐδης: Ήρθε η ώρα να ξεριζώσουμε το κακό – Νέο πλαίσιο για οπλοκατοχή και επιχειρήσεις στην Greek Mafia