• Ναυτιλία

    Οι εταιρείες ZIM και Maersk αλλάζουν δρομολόγια μετά τις πειρατικές επιθέσεις σε πλοία Ισραηλινών πλοιοκτητών

    maersk


    Μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε πλοία που ανήκουν σε ισραηλινά συμφέροντα στον Κόλπο του Άντεν, υποχρεώνουν τις ναυτιλιακές ορισμένες να αναθεωρήσουν ορισμένα από τα δρομολόγια των πλοίων τους.

    Με αυτό το σκεπτικό, το περασμένο Σάββατο, η ΖΙΜ, αντέστρεψε το δρομολόγιο του Zim Europe, το οποίο, ερχόμενο από τη Βοστώνη και με προορισμό τη Μαλαισία, θα έπρεπε να περάσει πρώτα από το στενό του Σουέζ και μετά από το στενό Bab al Mandab, όμως με ανακοίνωση της γνωστοποίησε τα εξής:

    «Υπό το φως της απειλής για την ασφαλή διέλευση του παγκόσμιου εμπορίου στην Αραβική και την Ερυθρά Θάλασσα, η Zim λαμβάνει προσωρινά προληπτικά μέτρα για να διασφαλίσει την ασφάλεια των πληρωμάτων, των πλοίων και του φορτίου των πελατών της, αλλάζοντας τη δρομολόγηση ορισμένων πλοίων . Ως αποτέλεσμα αυτών των μέτρων, αναμένονται μεγαλύτεροι χρόνοι διέλευσης στις σχετικές υπηρεσίες της Zim, αν και καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για να ελαχιστοποιηθεί η αναστάτωση».

    Παρόμοια απόφαση υιοθέτησε και η Maersk, σε σχέση με δύο πλοία που ανήκουν σε Ισραηλινό πλοιοκτήτη: «Λόγω απρόβλεπτων και αναπόφευκτων συνθηκών, αναγκαστήκαμε να εκτρέψουμε προσωρινά δύο πλοία».

    Πρόκειται για τα 4.250 Teu Lisa και 5.300 Teu Maersk Pangani, που ανήκουν και τα δύο στον Ισραηλινό εφοπλιστική εταιρεία XT Shipping.

    Η εταιρεία της Δανίας, διευκρίνισε: «Αυτή η απόφαση ελήφθη με προσεκτική εξέταση διαφόρων παραγόντων, δίνοντας προτεραιότητα στην ασφάλεια του πληρώματος, του σκάφους και του φορτίου. Ενώ προσπαθούμε να διασφαλίσουμε την ομαλή λειτουργία, αυτές οι συνθήκες έχουν επιβάλει αυτήν την απόκλιση από τη συνήθη διαδρομή μας. Δυστυχώς, η προσωρινή εκτροπή του δρομολογίου αναμένεται να οδηγήσει σε καθυστέρηση μεγαλύτερη από μία εβδομάδα σε σύγκριση με το αρχικό χρονοδιάγραμμα παράδοσης.»

    Διαβάστε επίσης:

    Το FSRU Alexandroupolis του Πήτερ Λιβανού ύψωσε ελληνική σημαία και έρχεται στην Ελλάδα

    Γιώργος Οικονόμου: Το «κακό παιδί της ναυτιλίας», οι κινήσεις – ματ που κάνει και η ισορροπία σε τεντωμένο σκοινί

    Έρευνα @mononews: Η απόψή σας μετράει!



    ΣΧΟΛΙΑ