ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι Έλληνες εφοπλιστές αυξάνουν συνεχώς τις παραγγελίες στα ναυπηγεία, κυρίως της Νότιας Κορέας, της Κίνας και της Ιαπωνίας, για την ναυπήγηση νεότευκτων πλοίων.
Σύμφωνα με τις καταγραφές, οι παραγγελίες έφτασαν τα σε 317 πλοία, που είναι κατά 41% περισσότερες από την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.
Σύμφωνα με την Naftiliaki Greek Shipping Review, στις αρχές Οκτωβρίου οι νέες παραγγελίες από Έλληνες πλοιοκτήτες ανήλθαν σε 317 πλοία.
Οι Κινέζοι πλοιοκτήτες είναι αυτοί που έχουν κάνει τον μεγαλύτερο αριθμό παραγγελιών σε παγκόσμια κλίμακα, με 554 πλοία, μπροστά από τους Ιάπωνες συναδέλφους τους που έχουν παραγγείλει 496 πλοία. Οι Έλληνες πλοιοκτήτες βρίσκονται στην τρίτη θέση.
Οι αναλυτές της Naftiliaki επικοινώνησαν με 66 εταιρείες, οι οποίες φέρονται να έχουν κάνει παραγγελίες για νέα πλοία τους τελευταίους 12 μήνες. Από αυτούς, 54 απάντησαν και οι 51 ανέφεραν ότι έκαναν παραγγελίες, δύο περισσότερες από την αντίστοιχη περίοδο του 2022.
Οι 51 εταιρείες που έχουν επιβεβαιώσει παραγγελίες έχουν συνολικό βιβλίο παραγγελιών όσον αφορά την ολική χωρητικότητα λίγο πάνω από 26,42 εκατομμύρια τόνους.
Το βιβλίο παραγγελιών περιλαμβάνει 122 δεξαμενόπλοια, χωρητικότητας 12,77 εκατομμυρίων τόνων, 80 bulkers, 5,9 εκατομμυρίων τόνων, 48 πλοία μεταφοράς αερίου, χωρητικότητας 4,48 εκατομμυρίων τόνων, 15 πλοία μεταφοράς υγραερίου, χωρητικότητας για 619.420 τόνων, 44 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, χωρητικότητας 2,57 εκατομμυρίων τόνων και οκτώ άλλους τύπους πλοίων για συνολικά 100.200 τόνων, δηλαδή έξι πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων, ένα ρυμουλκό και ένα πορθμείο.
Διαβάστε επίσης
Ο κύβος ερρίφθη… ο ΣΥΡΙΖΑ διαλύεται: Αποχωρούν Αχτσιόγλου και «6+6», δημιουργείται νέα Κ.Ο.
Ο βρώμικος κόσμος των crypto: Παιδική πορνογραφία, τρομοκρατικές οργανώσεις και ξέπλυμα χρήματος
NTT Group: Νέες επενδύσεις στην Ελλάδα από τον ιαπωνικό κολοσσό των $100 δισ.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Νίκη Παπαθεοχάρη: Δίπλα στη θάλασσα… από τη θάλασσα
- Ευτύχης Βασιλάκης: Κεφαλαιοποίηση στα όρια του 1 δισ. ευρώ και το ξεχασμένο «buy back»…
- Η σφαγή των αμνών, ο super Κόκκαλης και το ράλι της Intralot, τα νέα πλοία του Νίκου Βαρδινογιάννη, ποιος εφοπλιστής είπε «είμαι χαζός», ο νταλαβεριτζής manager σε νέες περιπέτειες και το κάλεσμα του Αποστολόπουλου
- Τράπεζα της Ελλάδος: Αυξήσεις μισθών, έλλειψη προσωπικού οδηγούν σε αύξηση κόστους για τις επιχειρήσεις
