Από την 1η Ιανουαρίου, ο ναυτιλιακός τομέας θα ενσωματωθεί πλήρως στο ETS (Σύστημα Εμπορίας Εκπομπών) της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αυξάνοντας την απαίτηση αντιστάθμισης από 70% σε 100%.

Η Hapag-Lloyd, στη διαδικασία προσαρμογής. ανακοίνωσε περαιτέρω αύξηση της επιβάρυνσης του ETS, η οποία εκτιμάται σε περίπου 45%, για να ευθυγραμμιστεί με το αυξημένο κόστος που προκύπτει από το καθεστώς εμπορίας εκπομπών αερίου του θερμοκηπίου.

1

Η εταιρεία εξηγεί ότι η προσαρμογή θα αντικατοπτρίζει την υποχρέωση κάλυψης ολόκληρης της ποσότητας CO₂ που παράγεται από διαδρομές που καταπλέουν σε λιμάνια της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του 50% αυτής που παράγεται από συνδέσεις μεταξύ ευρωπαϊκών και μη ευρωπαϊκών λιμένων.

Η αύξηση αποτελεί μέρος της σταδιακής επέκτασης του ETS στις θαλάσσιες μεταφορές.

Το 2024, οι αντισταθμισμένες εκπομπές ήταν 40%, το 2025 θα αυξήθηκαν στο 70% και η πλήρης κάλυψη θα ξεκινήσει το 2026.

Σύμφωνα με την Hapag-Lloyd, η αυξημένη επιβάρυνση είναι απαραίτητη για να διασφαλιστεί η συμμόρφωση με τους κανονισμούς και να διατηρηθεί η βιωσιμότητα των υπηρεσιών στις επηρεαζόμενες διαδρομές.

 

Διαβάστε επίσης 

Safe Bulkers (Πόλυς Β. Χατζηιωάννου): Έσοδα 203 εκατ. δολάρια και κέρδη 24,6 εκατ. δολάρια στο εννεάμηνο – Ναυπηγεί έξι πλοία

Σεμίραμις Παληού: Ποιοι στηρίζουν τα ευφυή επενδυτικά σχέδια για την Genco και την τεχνητή νοημοσύνη

Performance Shipping (Αλίκη Παληού και Ανδρέας Μιχαλόπουλος): Κέρδη 42,4 εκατομμύρια δολάρια στο 9μηνο