• Ναυτιλία

    Γιώργος Γιουρούκος: Super deal 233,9 εκατ. δολαρίων για την Global Ship Lease – Εξαγορά 12 containerships

    Global Ship Lease

    Γιώργος Γιουρούκος


    Σε συμφωνία για την εξαγορά 12 containerships από την Borealis Finance αξίας 233,9 εκατ. δολαρίων, προχώρησε η Global Ship Lease, συμφερόντων του εφοπλιστή  Γιώργου Γιουρούκου.

    Τα πλοία, μέσης χωρητικότητας περίπου 3.000 teu και μέσης ηλικίας 11 ετών, είναι ναυλωμένα σε κορυφαίες εταιρείες τακτικών γραμμών, με υπόλοιπη διάρκεια ναύλωσης από τρεις έως 25 μήνες.

    Μετά από τη συγκεκριμένη κίνηση, ο στόλος της ναυτιλιακής θα αποτελείται από 62 containerships συνολικής μεταφορικής ικανότητας 322.770 teu, καθιστώντας την Global Ship Lease τον όγδοο μεγαλύτερο πλοιοκτήτη πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, με βάση την χωρητικότητα.

    Τα 12 πλοία είναι προγραμματισμένο να παραδοθούν στην Global Ship Lease κατά το τρίτο τρίμηνο του 2021. Η εταιρεία αναμένει να χρηματοδοτήσει την εξαγορά με μετρητά, νέο τραπεζικό δανεισμό και την έκδοση 35 εκατ. δολαρίων από τις υφιστάμενες 8,00% Senior Unsecured Notes στους πωλητές.

    Με βάση τις υφιστάμενες ναυλώσεις και τις εκτιμώμενες ανανεώσεις με τις τρέχουσες τιμές της αγοράς για τα τέσσερα ναυλωμένα πλοία που θα ελευθερωθούν πριν από τα μέσα του 2022, τα νεοαποκτηθέντα containerships αναμένεται να συνεισφέρουν περίπου 60,5 εκατομμύρια δολάρια στα προσαρμοσμένα EBITDA της εταιρείας τους πρώτους 12 μήνες.

    Ο Γιώργος Γιούκουκος, Εκτελεστικός Πρόεδρος της Global Ship Lease, σχολίασε μεταξύ άλλων: “Αυτές οι προσθήκες στον στόλο της GSL Θα αυξήσουν την έκθεση μας στον τομέα των feeder και handy, όπου πρόσφατα τα ναύλα σημειώνουν ρεκόρ λόγω της ισχυρής ζήτησης, ενώ έχουν ήδη ξεκινήσει συζητήσεις για την εξασφάλιση επιπλέον κάλυψης του στόλου με όρους που αντικατοπτρίζουν αυτές τις εξαιρετικές συνθήκες της αγοράς”.

    Παράλληλα επισήμανε ότι “η εταιρεία έχει ενισχύσει περαιτέρω την οικονομική της θέσης πρόσφατα, ολοκληρώνοντας την αναχρηματοδότηση του χρέους που επρόκειτο να λήξει στα μέσα του 2022, με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν πλέον σημαντικές λήξεις πριν από το τέλος του 2024”.

    Ο κ. Γιουρούκος εξέφρασε την αισιοδοξία του για τις προοπτικές των μεσαίου και μικρότερου μεγέθους containerships και την ικανότητα της GSL να συνεχίσει την στρατηγική ανάπτυξης η οποία βελτιώνει τα κέρδη και την μελλοντική ρευστότητα της και στηρίζει τις δυνατότητες της εταιρείας για την πληρωμή μερισμάτων.

    Διαβάστε επίσης: 

    Olympic Shipping: H πώληση τριών bulker και η σύνδεση με την οικογένεια Κωνσταντακόπουλου

    Σε πράσινες τεχνολογίες για τη ναυτιλία επενδύει η Capital του Βαγγέλη Μαρινάκη

    Σεμίραμις Παληού: Δύο ακόμη συμφωνίες με υπερδιπλάσια ναύλα για την Diana Shipping

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



    ΣΧΟΛΙΑ