• Ναυτιλία

    Olympic Shipping: H πώληση τριών bulker και η σύνδεση με την οικογένεια Κωνσταντακόπουλου

    Κωστής Κωνσταντακόπουλο, CEO Costamare Inc.

    Κωστής Κωνσταντακόπουλο, CEO Costamare Inc.


    Στην πώληση τριών bulker supramax προχώρησε η ναυτιλιακή Olympic Shipping and Management του Ιδρύματος Ωνάση, εκμεταλλευόμενη την άνοδο που σημειώνουν οι τιμές στην αγορά ξηρού φορτίου. Ναυλομεσιτικές πηγές συνδέουν την εξαγορά με την οικογένεια Κωνσταντακόπουλου.

    Στο εβδομαδιαίο της report η Allied Shipbroking αναφέρει ότι πρόκειται για το χωρητικότητας 56,726 dwt Olympic Pegasus (κατασκευής 2011), το χωρητικότητας 55.705 dwt, Olympic Pride και το αδελφό πλοίο Olympic Peace, που κατασκευάστηκαν αμφότερα το 2006.

    Αν και δεν αναφέρει το τίμημα της συναλλαγής, πηγές της αγοράς εκτιμούν ότι κυμάνθηκε συνολικά στα 40 εκατ. δολάρια.

    Οι δύο ναυτιλιακές δεν έχουν επιβεβαιώσει την συναλλαγή.

    Σημειώνεται ότι η  Olympic Shipping, με επικεφαλής τον Γιώργο Καραγεωργίου, δραστηριοποιείται κατά κύριο λόγο στην αγορά των τάνκερ και σύμφωνα με πληροφορίες επιδίωκε την πώληση των bulker για αρκετό χρονικό διάστημα.

    Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Νοέμβριο, η εταιρεία πούλησε δύο ιαπωνικής κατασκευής και χωρητικότητας 183.000 dwt πλοία, εξοπλισμένα με scrubbers. Αγοραστής των δύο αδελφών bulkers, κατασκευής 2016, του Olympic Hope και του Olympic Harmony, ήταν η JP Morgan. Σύμφωνα με ναυλομεσίτες, η επενδυτική τράπεζα πλήρωσε 38 εκατ. δολάρια για κάθε πλοίο.

    H οικογένεια Κωνσταντακόπουλου μέσω της εισηγμένης στην αγορά της Νέας Υόρκης Costamare, δραστηριοποιείται στην αγορά μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Διαθέτει στόλο με 82 containerships, συνολικής χωρητικότητας σχεδόν 582,837 teu.

    Ωστόσο, πρόσφατα, η οικογένεια συνδέθηκε και με την εξαγορά δύο kamsarmax bulkers.

    Στα εβδομαδιαία τους report οι Advanced Shipping & Trading και Seasure Shipbroking αναφέρουν τη  οικογένεια ως αγοραστή των χωρητικότητας 81,500 dwt φορτηγών πλοίων Pedhoulas Builder και Pedhoulas Farmer, που κατασκευάστηκαν το 2012, στην συνολική τιμή των 44 εκατ. δολαρίων  -22 εκατ. δολάρια έκαστο-.

    Πρόκειται για δύο πλοία κινεζικής κατασκευής που πούλησε η Safe Bulkers του Πόλυ Β. Χατζηιωάννου, στο πλαίσιο της ανανέωσης του στόλου της.

    Παράλληλα, οι ίδιες ναυλομεσιτικές αναφέρουν ότι εξαγόρασε από την Shunzan Kaiun και το χωρητικότητας 83,500 dwt kamsarmax Spring Aeolian, που κατασκευάστηκε το 2012 στο ιαπωνικό ναυπηγείο Sanoyas, έναντι 21,3 εκατ. δολαρίων.

    Διαβάστε επίσης: 

    Οι κινήσεις της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου στην αγορά ξηρού φορτίου

    Costamare: Απέκτησε τον πλήρη έλεγχο πέντε πλοίων που είχε με την York Capital

    Σε πράσινες τεχνολογίες για τη ναυτιλία επενδύει η Capital του Βαγγέλη Μαρινάκη

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



    ΣΧΟΛΙΑ