Μακροχρόνιες ναυλώσεις για έξι containerships του στόλου της υπέγραψε η ναυτιλιακή Global Ship Lease του εφοπλιστή Γιώργου Γιουρούκου με την Hapag-Lloyd, εξασφαλίζοντας σημαντικά έσοδα.

Οι νέες ναυλώσεις αφορούν έξι πλοία χωρητικότητας 6,900 teu έκαστο, έχουν σταθερή διάρκεια πέντε χρόνια και δυνατότητα επέκτασης κατά δύο περιόδους 12 μηνών, κατ’ επιλογή του ναυλωτή. Προγραμματίζεται να ξεκινήσουν από τα τέλη του 2023 έως τα τέλη του 2024, μετά τη λήξη των υφιστάμενων ναυλώσεων των boxships.

Οι ναυλώσεις αναμένεται να αποφέρουν μέσο προσαρμοσμένο EBITDA περίπου 13,1 εκατομμυρίων δολαρίων ανά πλοίο, ανά έτος. Τα συνολικά προσαρμοσμένα EBITDA εκτιμάται να ανέλθουν σε περίπου 393 εκατ. δολάρια για τα έξι πλοία κατά την περίοδο ναύλωσης.

Ο Γιώργος Γιουρούκος, Εκτελεστικός Πρόεδρος της Global Ship Lease, σχολίασε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι ναυλώσαμε αυτά τα υψηλής ποιότητας πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Post-Panamax με ναύλα που αντικατοπτρίζουν την τρέχουσα αγορά, αλλά ιδιαίτερα τη μακροπρόθεσμη ανάγκη των χειριστών τακτικών γραμμών για τα συγκεκριμένα πλοία».

«Αυτές οι νέες ναυλώσεις παρέχουν μια σημαντική επέκταση των συμβατικών ροών των εσόδων μας σχεδόν μέχρι το τέλος της δεκαετίας, και είμαστε στην ευχάριστη θέση να εμβαθύνουμε τη σχέση μας με την Hapag-Lloyd. Μέχρι στιγμής φέτος, μέσω τριών επιλογών επέκτασης ναυλώσεων, μίας άμεσης συμφωνίας ναύλωσης και έντεκα συμφωνιών ναύλωσης που θα ξεκινήσουν μελλοντικά, προσθέσαμε σχεδόν 920 εκατομμύρια δολάρια σε συμβατικά έσοδα».

Η μετοχή της GSL μετά την ανακοίνωση της συμφωνίας κινήθηκε έντονα ανοδικά στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης και έκλεισε στα 18,62 δολάρια καταγράφοντας κέρδη 10,90%.

Η Global Ship Lease διαθέτει στόλο με 65 containerships, συνολικής χωρητικότητας 342,348 teu, εκ των οποίων τα 32 είναι Post-Panamax.

Διαβάστε ακόμη:

Global Ship Lease: Διπλάσια έσοδα στο β’ τρίμηνο – Αυξημένα κατά 97,6% στο εξάμηνο

Με ελληνική σημαία το Neptun Ethos της Μελίνας Τραυλού

Capital Product Partners: Έκλεισε ναύλο 69.823 δολάρια την ημέρα και έσοδα 485,7 εκατ. δολάρια για δύο πλοία