• Ναυτιλία

    Γ. Οικονόμου: Η νέα κίνηση της Dryships

    Γιώργος Οικονόμου, επικεφαλής DryShips

    Γιώργος Οικονόμου, επικεφαλής DryShips


    Στην πώληση ενός ακόμη πλοίου παλαιάς κατασκευής προχωρά η εταιρία Dryships, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιώργου Οικονόμου, σε μία χρονική περίοδο κατά την οποία οι τιμές παραμένουν σε υψηλά επίπεδα. Πρόκειται για το πλοίο τύπου panamax, Maganari, χωρητικότητας 75,900-dwt, που κατασκευάστηκε το 2001 στο ναυπηγείο Kanasashi Heavy Industries. Το πλοίο βρίσκεται από την προηγούμενη εβδομάδα στο Χονγκ Κονγκ και είναι διαθέσιμο για επιθεώρηση.

    Η αξία του αναμένεται να κυμανθεί στα 9 εκατ. δολ., ενώ η αντίστοιχη τιμή για διάλυση είναι στα μισά από την τιμή της αγοράς.

    Η Dryships είχε αγοράσει το συγκεκριμένο πλοίο από τη Meridian Marine Management τον Απρίλιο 2006, έναντι 34,9 εκατ. δολ., ενώ πέρασε ειδικό έλεγχο το Φεβρουάριο 2016, όταν η αξία του είχε υποχωρήσει στα 3,3 εκατ. δολ.

    Σημειώνεται ότι Κινέζοι εφοπλιστές έχουν εκδηλώσει αυξημένο ενδιαφέρον τους τελευταίους μήνες για αγορές παλαιότερων ελληνικών πλοίων.

    Η εταιρία διαθέτει στόλο με 35 πλοία, εκ των οποίων τα 12 είναι φορτηγά πλοία τύπου panamax, κατασκευής μεταξύ 2000 και 2012.

    Το 2017, η ναυτιλιακή κατόρθωσε να περιορίσει τις ζημιές της εμφανίζοντας παράλληλα σημαντική αύξηση στα έσοδα της.

    Ειδικότερα, στις 31 Δεκεμβρίου 2017, η εταιρία περιόρισε κατά πολύ τις καθαρές ζημιές στα 42,5 εκατ. δολ. έναντι 157,2 εκατ. δολ. που ήταν οι ζημίες της το 2016. Την ίδια περίοδο τα έσοδα ανήλθαν στα 100,7 εκατ. δολ. σχεδόν διπλάσια από τα 51,9 κατ. δολ. που εμφάνισε τη χρήση του 2016.

    Αρκετά καλύτερη ήταν η εικόνα στο τελευταίο τρίμηνο του 2017, με την εταιρία να επιστρέφει στη κερδοφορία, καταγράφοντας καθαρά έσοδα 1,8 εκατ. δολ. έναντι ζημιών 77,5 εκατ. δολ. στο αντίστοιχο τρίμηνο του 2016.

    Τα συνολικά έσοδα στο τέταρτο τρίμηνο της περυσινής χρονιάς ανήλθαν στα 42,6 εκατ. δολ. έναντι 12,8 εκατ. δολ. που ήταν τα έσοδα στο αντίστοιχο τρίμηνο του 2016.

    γιωργος οικονομου
    Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου “Raraka” της DryShips είναι χωρητικότητας 76.037-dwt και κατασκευής του έτους 2012

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ευ. Πιστιόλης: Με δάνειο 36 εκατ. ευρώ χρηματοδοτεί δύο νεότευκτα τάνκερ η Top Ships

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ένας ακόμη Έλληνας εφοπλιστής στρέφεται στην αγορά LNG. Ποιοι και γιατί «ποντάρουν» στον κλάδο;

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Καραγεωργίου: Ναύλωση πλοίου σε τιμή-έκπληξη για τη ναυτιλιακή του Ιδρύματος Ωνάση



    ΣΧΟΛΙΑ