• Ναυτιλία

    Γ. Χατζής: Η νέα κίνηση της Newport στην αγορά ξηρού φορτίου

    ναυτιλία ναυλαγορά


    Στην αγορά φορτηγού πλοίου προχώρησε, σύμφωνα με πληροφορίες η χαμηλών τόνων ναυτιλιακή Newport, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιώργου Χατζή. Αν επιβεβαιωθεί η είδηση θα πρόκειται για το τέταρτο πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου που αποκτά η εταιρεία, μέσα σε περίπου 1,5 χρόνο.

    Σύμφωνα με την Allied Shipbroking, η Newpost εξαγόρασε από την Transocean Maritime Agencies, το χωρητικότητας 76,878 dwt πλοίο Ascanius, κατασκευής 2004, έναντι 8,6 εκατ. δολαρίων.

    Η τιμή για ένα πλοίο με τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά κυμαίνεται από τα 8,2 εκατ. δολ. μέχρι τα 10,2 εκατ. δολάρια, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της VesselsValue και της Maritime Strategies International.

    Σημειώνεται ότι τον περασμένο μήνα, η  Transocean προχώρησε στην πώληση ενός ακόμη πλοίου panamax, χωρητικότητας 76,500-dwt, του Atlas B (κατασκευής 2008) στην επίσης ελληνικών συμφερόντων εταιρεία Omicron Ship Management, του εφοπλιστή Ντίνου Οικονόμου, στην τιμή των 12,2 εκατ. δολαρίων. Το πλοίο μετονομάστηκε σε Omicron Atlas.

    Μάλιστα από τη συγκεκριμένη κίνηση η Transocean κέρδισε περίπου 2,6 εκατ. δολάρια, καθώς είχε αποκτήσει το συγκεκριμένο panamax το 2016 έναντι 9,6 εκατ. δολαρίων.

    Όσον αφορά το πλοίο Ascanius, ανήκε στο στόλο της ναυτιλιακής από την αρχή, καθώς το είχε παραγγείλει το Μάιο του 2002 και το κόστος του ανήλθε στα 21 εκατ. δολάρια

    Η Newport, ιδρύθηκε το 2004 και δημιούργησε στόλο με πλοία τύπου handysize. Ωστόσο, το 2016, εισήλθε στην κατηγορία των panamax  με την απόκτηση του  χωρητικότητας 76,000-dwt πλοίου Ji May κατασκευής 2001. Το πλοίο μετονομάστηκε σε Levantes.

    Πέρυσι η εταιρεία εξαγόρασε το χωρητικότητας 83,000-dwt πλοίο Orange Truth (κατασκευής 2006), το οποίο μετονομάστηκε σε Ponent, έναντι 13,7 εκατ. δολαρίων. Επίσης, απέκτησε το χωρητικότητας 29,700-dwt πλοίο Silvaplana (μετονομάστηκε σε Agia Marina), κατασκευής 2003, από την Suisse-Atlantique έναντι 7 εκατ. δολαρίων.

    Ο στόλος της αποτελείται από επτά handysize και δύο panamax, μέσου όρου ηλικίας 13 ετών.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:    Η νέα, κοινή, επενδυτική κίνηση των εφοπλιστών Βενιάμη και Μαρτίνου

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:   Σημαντικά περιθώρια ανόδου για τη μετοχή της Diamond S των Μαρινάκη-Ross. Οι εκτιμήσεις των αναλυτών

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Νέα καριέρα στο Λονδίνο για έμπειρα στελέχη της χρεοκοπημένης Toisa

     



    ΣΧΟΛΙΑ