Ναυτιλία

Φίλιππος και Αντώνης Λαιμός: Νέα συμφωνία της Enesel στην αγορά των τάνκερ

  • Newsroom
Φίλιππος (αριστερά) και Αντώνης (δεξιά) Λαιμός, εφοπλιστές Enesel S.A. ναυτιλία

Φίλιππος (αριστερά) και Αντώνης (δεξιά) Λαιμός, εφοπλιστές Enesel S.A.


Τάνκερ VLCC της ναυτιλιακής Enesel, συμφερόντων των Φίλιππου και Αντώνη Λαιμού  για χρονική περίοδο τουλάχιστον ενός έτους, ναύλωσε, σύμφωνα με ναυλομεσίτες ο κολοσσός εμπορευμάτων Trafigura.

Πρόκειται για ένα από τα τρία υπερ-τάνκερ που ναύλωσε αυτό το μήνα ο πολυεθνικός όμιλος.

Στο εβδομαδιαίο της report η Seasure Shipbroking, αναφέρει ότι η Trafigura ναύλωσε το χωρητικότητας 319.000 dwt δεξαμενόπλοιο Agios Nikolas, κατασκευής 2019 για 15 μήνες. Τα ημερήσια ναύλα ορίστηκαν σε 34.000 δολάρια.

Μετά τη συγκεκριμένη συμφωνία και τα τέσσερα VLCC του στόλου της Enesel είναι ναυλωμένα για μεγάλες χρονικές περιόδους.

Τον περασμένο Απρίλιο, η εταιρεία των Φίλιππου και Αντώνη Λαιμού είχε ναυλώσει το χωρητικότητας 319,000 dwt Papalemos, κατασκευής 2018, για τρία χρόνια με ημερήσια ναύλα 48.000 δολάρια, στην πολυεθνική εταιρεία του κλάδου ενέργειας Equinor.

Παράλληλα, στις αρχές του 2020 η πετρελαϊκή εταιρεία είχε κλείσει συμφωνία για τριετή ναύλωση και των δύο νεότευκτων τάνκερ τύπου aframax της ναυτιλιακής. Πρόκειται για δύο πλοία, χωρητικότητας 114.000 dwt, που είναι εξοπλισμένα με scrubbers και τα είχε παραγγείλει η Enesel τον Αύγουστο του 2018 έναντι 52 εκατ. δολαρίων έκαστο.

Ένα ακόμη VLCC της ναυτιλιακής, το Maria P Lemos (χωρητικότητας 319.000 dwt, κατασκευής 2018) είναι ναυλωμένο από τον περασμένο Νοέμβριο και για τρία χρόνια στην Mercuria με τιμή ναύλωσης στα 43.500 δολάρια ημερησίως.

Η παρουσία της οικογένειας Λαιμού στον κλάδο της ναυτιλίας ξεπερνά τα 170 χρόνια. Η Enesel η οποία ιδρύθηκε το 2003 από τον καπετάν Νικόλα Σ. Λαιμό, απόγονο της παραδοσιακής οικογένειας από τις Οινούσσες.

Από το 2018, οι γιοι του,  Αντώνης και  Φίλιππος Λαιμός βάζουν τη δική του σφραγίδα στην εταιρεία, εστιάζοντας σε μακροπρόθεσμες στρατηγικές συνεργασίες.

Η ναυτιλιακή δραστηριοποιείται στους κλάδους των contanerships και των τάνκερ, ενώ οι τελευταίες κινήσεις της με στόχο την επέκταση του στόλου της είναι εστιασμένες στα δεξαμενόπλοια.

Πριν από λίγες ημέρες παρέλαβε ένα νεότευκτο suezmax δεξαμενόπλοιο , το Syros, ένα εκ των τεσσάρων που έχει παραγγείλει η εταιρεία στο ναυπηγείο Daehan Shipbuilding Co. Ltd., τα οποία είναι προγραμματισμένο να παραλάβει τη διετία 2020-2021.

Στα βιβλίο παραγγελιών της περιλαμβάνονται δύο ακόμη suezmax, τα οποία βρίσκονται υπό κατασκευή στο ναυπηγείο Samsung Heavy Industries, με ημερομηνίας παράδοσης το 2021.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση


ΣΧΟΛΙΑ