Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

Φ. Εμπειρίκος: Δυναμική παρουσία στα VLCC. Η νέα κίνηση του εφοπλιστή

Φίλιπ Εμπειρίκος

Στην απόκτηση ενός ακόμη πλοίου VLCC προχώρησε η ναυτιλιακή Aeolos Management, συμφερόντων του εφοπλιστή Φίλιπ Εμπειρίκου, σύμφωνα με πληροφορίες.

Πρόκειται για το πλοίο Gloric, χωρητικότητας 298,000-dwt και κατασκευής 2006, το οποίο εξαγόρασε από την επίσης ελληνικών συμφερόντων εταιρία, CM Lemos, στην τιμή των 33,3 εκατ. δολ.

Αν επιβεβαιωθεί η πληροφορία, θα πρόκειται για το τρίτο tanker VLCC που αποκτά από τις αρχές του έτους η Aeolos Management.

Τον περασμένο Μάιο η εταιρία εξαγόρασε από τη ναυτιλιακή Enesel Shipping, των Φίλιππου και Αντώνη Λαιμού, το VLCC Spyros (χωρητικότητας 319.247-dwt και κατασκευής 2007) έναντι 34,6 εκατομμυρίων δολαρίων.

Το συγκεκριμένο πλοίο μετονομάστηκε σε Kassos 1 και αποτέλεσε την πρώτη αγορά μεταχειρισμένου που πραγματοποίησε η εταιρία μετά από τέσσερα χρόνια.

Υπενθυμίζεται ότι η τελευταία της αγοράς σε second hand πλοία πραγματοποιήθηκε τον Μάιο του 2014, όταν αγόρασε το tanker Bandaisan (χωρητικότητας 281.037-dwt και κατασκευής 2000) από την ιαπωνική MOL έναντι 19,8 εκατ. δολ. Το πλοίο μετονομάστηκε σε Kalamos.

Το δεύτερο πλοίο VLCC που απέκτησε φέτος, και συγκεκριμένα τον Ιούλιο η Aeolos Management, ήταν το χωρητικότητας 309,000-dwt πλοίο Bright Harmony (κατασκευής 2009), που εξαγόρασε από την Nissen Kaiun, έναντι 41 εκατ. δολ. Tο πλοίο μετονομάστηκε σε Serifos.

Όσον αφορά τα νεότευκτα πλοία, το Δεκέμβριο 2017, η ναυτιλιακή υπέγραψε με τα ναυπηγεία DSME συμφωνία για την κατασκευή δεξαμονόπλοιου χωρητικότητας 318,000 dwt, το οποίο αναμένεται να παραδοθεί το 2020. Το κόστος του εκτιμάται στα 84 εκατ. δολ.

O στόλος της Aeolos Management απότελεί από επτά πλοία VLCC (χωρίς να συμπεριλαμβάνεται η νέα αγορά), με μέση ηλικία τα 13 χρόνια.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Γ. Οικονόμου: Ο ισχυρότερος μέτοχος της Dryships. Πόσο και πώς αυξάνεται το ποσοστό του

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:   Και εγένετο Century Bulk Carriers Management: Η νέα διαχειρίστρια εταιρεία των bulkers της Chandris

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Π. Παππάς: Συμφωνία έκπληξη από τη Star Bulk! Τα νέα πλοία που αγοράζει ο εφοπλιστής