ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Για την αποκατάσταση της αλήθειας, η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία γνωστοποίησε ότι η πάγια και ξεκάθαρη θέση της είναι ότι η προβλεπόμενη από την παράγραφο 1 του άρθρου 16 της ισχύουσας και εφαρμοζόμενης Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας Πληρωμάτων Ακτοπλοϊκών Επιβατηγών Πλοίων, διανυκτέρευση είναι διαρκείας τουλάχιστον 24 ωρών και πραγματοποιείται εκτός του πλοίου.
Δεν νοείται δηλαδή διανυκτέρευση εντός του πλοίου και διαρκείας ολιγότερης των 24 ωρών.
Αυτή είναι η αληθής ερμηνεία και το αληθές νόημα του άρθρου 16 και αυτό ξεκάθαρα διευκρινίστηκε και στην τελευταία συνάντηση μας με τον ΣΕΕΝ όπου και ο Πρόεδρος του παραδέχτηκε ότι δεν νοείται 10 ώρες παραμονής εκτός πλοίου να θεωρείται διανυκτέρευση, τονίζει ο γενικός γραμματέας της ΠΝΟ, Εμμανουήλ Τσικαλάκης.
Όλα τα υπόλοιπα είναι παραφιλολογίες και δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα, καταλήγει στην ανακοίνωση της η ΠΝΟ.
Διαβάστε επίσης:
Συμφωνία της CLIA και του δημάρχου Σαντορίνης για την κρουαζιέρα
Γιάννης Κάρτσωνας (Breakwave Advisors): Σταθερή η αγορά των VLCCs
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μυλωνάς (Εθνική): Το σχέδιο για χρηματοδότηση μεγάλων project, η διανομή του 60% των κερδών και οι ελπίδες για τα στεγαστικά
- Φωτιά ηλεκτρικού οχήματος σε υπόγειο χώρο
- Snappi: Είσοδος σε πάνω από τρεις ευρωπαϊκές χώρες μέχρι το 2029
- Αναστάσιος Ροζολής (ΣΕΚΠΥ): Χρειάζεται ένα σχέδιο για την ενίσχυση της αμυντικής βιομηχανίας
