ναυλαγορά ναυτιλία

Δύο πλοία που διαχειρίζεται η μικρή ελληνική ναυτιλιακή Aroania Maritime έχουν εγκαταλειφθεί, επισχεθεί ή συλληφθεί για εκκρεμείς οικονομικές υποχρεώσεις της εταιρείας προς τα μέλη πληρώματος και τους πιστωτές της, όπως προκύπτει από επίσημα στοιχεία.

Η πρώτη υπόθεση αφορά στο πλοίο Avlemon (χωρητικότητας 42.600 dwt, κατασκευής 1997), το οποίο, σύμφωνα με τη Διεθνή Ομοσπονδία Εργατών στις Μεταφορές (ITF), τον περασμένο Δεκέμβριο εγκαταλείφθηκε σε λιμάνι της Κίνας, με το πλήρωμά του, που αποτελείτο από 10 Ουκρανούς, να υποστηρίζει ότι η εταιρεία τους είχε απλήρωτους επί ένα χρόνο. Ένα μήνα μετά, σύμφωνα με το TradeWinds, κι ενώ οι προμήθειές τους τελείωναν, ενημερώθηκαν ότι το πλοίο είχε επισχεθεί από την τράπεζα FIMBank της Μάλτας. Σύμφωνα με την Aroania, η τράπεζα επρόκειτο να ορίσει νέους διαχειριστές στο πλοίο, να πληρώσει τους εκκρεμείς μισθούς και να επαναπατρίσει το πλήρωμα. Αυτήν την περίοδο αξιωματούχοι της ITF, Ουκρανοί διπλωμάτες, ασφαλιστές και οι κινεζικές αρχές βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις με το πλήρωμα για να αποδεχθεί τη συμφωνία που του προτείνεται για να λυθεί το θέμα.

Οι οφειλόμενοι μισθοί είναι το πρόβλημα και στην περίπτωση του πλοίου Amsel (χωρητικότητας 27.300 dwt, κατασκευής 1994), το οποίο φέρεται να έχει εγκαταλειφθεί στο λιμάνι της Βάρνα, στη Βουλγαρία, από τον περασμένο Ιούλιο με τα 22 μέλη του πληρώματός του, όλοι Ουκρανοί. 11 από τα μέλη του πληρώματος επαναπατρίστηκαν μόλις στις 21 Μαρτίου, ενώ πλέον στο πλοίο έχουν απομείνει πέντε μέλη του πληρώματος που αρνούνται να αποχωρήσουν.

Μετά από αυτές τις εξελίξεις, στον στόλο που διαχειρίζεται η Aroania απομένει ένα μόνο πλοίο, το Maria L (χωρητικότητας 28.400 dwt, κατασκευής 1998), όμως και για αυτό το πλοίο εκκρεμεί μία δικαστική διαμάχη για απλήρωτους μισθούς ύψους άνω του 1 δισ. δολαρίων, και ήδη οι ιδιοκτήτες του πλοίου φέρονται να έχουν ορίσει νέους διαχειριστές, και συγκεκριμένα την ελληνική Sky Shipping Agency.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Αδ. Λαιμός: Νέα συμφωνία για επέκταση του στόλου της Unisea Shipping

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ένας ακόμη Έλληνας εφοπλιστής στρέφεται στην αγορά LNG. Ποιοι και γιατί «ποντάρουν» στον κλάδο;

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Aegean Marine: Στον «αέρα» το deal με την HEC Europe

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Please enter your comment!
Please enter your name here