• Ναυτιλία

    Ελληνική ναυτιλιακή εισέρχεται στην αγορά tanker suezmax. Η συμφωνία με την Teekay

    ναυτιλία ναυλαγορά


    H ναυτιλιακή Transmed Shipping, συμφερόντων του εφοπλιστή Χαράλαμπου Μυλωνά, εισέρχεται στην αγορά μεταφοράς αργού πετρελαίου μέσω της εξαγοράς ενός tanker suezmax 15 ετών, που εξαγόρασε από την αμερικανική  Teekay LNG Partners.

    Πληροφορίες αναφέρουν ότι πρόκειται για το πλοίο European Spirit, χωρητικότητας 151,000-dwt και κατασκευής 2003, το οποίο πουλήθηκε σε υψηλή τιμή, που αποτυπώνει τη βελτίωση που παρουσιάζει η αγορά.

    Ειδικότερα, το πλοίο, το οποίο θα υποβληθεί σε ειδική επιθεώρηση αυτό το μήνα, άλλαξε χέρια στην τιμή των 15,7 εκατ. δολαρίων.

    Ο εφοπλιστής Χαράλαμπος Μυλωνάς, Transmed Shipping

    Υπενθυμίζεται ότι το Σεπτέμβριο, είχε γίνει γνωστό ότι το European Spirit και το αδελφό πλοίο African Spirit πουλήθηκαν έναντι 13 εκατ. δολ. έκαστο. Το τελευταίο περιλαμβάνεται πλέον στο στόλο της Avin International, συμφερόντων της οικογένειας Βαρδινογιάννη,  αναφέρουν πληροφορίες, ωστόσο ο αγοραστής του European Spirit δεν έγινε γνωστός.

    Η Transmed ακολουθεί πολιτική χαμηλών τόνων και δεν συνηθίζει να αναφέρεται δημοσίως στην εμπορική της πολιτική. Η εταιρία διαθέτει στόλο με 27 πλοία, κατά κύριο λόγο φορτηγά πλοία, κατηγοριών από panamax μέχρι capesize, με μέσο όρο κατασκευής τα πέντε χρόνια.

    Ωστόσο, φέτος το καλοκαίρι εισήλθε στην αγορά των τάνκερ, με την εξαγορά του χωρητικότητας 319,000-dwt πλοίο F Whale (κατασκευής 2011), από δημοπρασία. Πληροφορίες αναφέρουν ότι το τίμημα για την απόκτηση του πλοίου, το οποίο πλέον ονομάζεται Atherina, ανήλθε στα 45 εκατ. δολ.

     H Transmed έχει επενδύσει φέτος και σε φορτηγά πλοία, εξαγοράζοντας τρία kamsarmaxes από τον όμιλο Noble.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γ. Προκοπίου: «Ζούμε στην εποχή των δημαγωγών – Υπόσχονται τα πάντα για κερδίσουν ψήφους»

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Δράγνης: Δύο ακόμα πλοία για την Oceangold Tankers

     ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Αγγελικούσης, Προκοπίου, Οικονόμου, Λίβανος: Αυτοκράτορες των θαλασσών με πλοία αξίας 11,84 δισ. δολαρίων



    ΣΧΟΛΙΑ