ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι φινλανδικές εταιρείες κατασκευής μηχανήματα διακίνησης φορτίου για πλοία, λιμάνια και τερματικούς σταθμούς Cargotec και Konecranes ανακοίνωσαν πως εγκαταλείπουν τα σχέδιά ύψους σχεδών 5 δισ. δολαρίων για συγχώνευση τους, μετά το μπλόκο που επέβαλε η Βρετανία.
Η εποπτική αρχή ανταγωνισμού του Ηνωμένου Βασιλείου διαπίστωσε «ουσιώδεις» ανησυχίες για τον ανταγωνισμό. Η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών της Βρετανίας (CMA) δήλωσε ότι η σε βάθος έρευνά της διαπίστωσε ότι η συγχώνευση των 4,5 δισεκατομμυρίων ευρώ (4,95 δισεκατομμύρια δολάρια) θα έβλαπτε τον ανταγωνισμό στην προμήθεια πολλών προϊόντων χειρισμού εμπορευματοκιβωτίων.
Η Konecranes και η Cargotec, που ανακοίνωσαν το σχέδιο τους για συγχώνευση τον Οκτώβριο του 2020, ανταγωνίζονται στενά στο Ηνωμένο Βασίλειο.
«Αυτή η απώλεια ανταγωνισμού θα μπορούσε να έχει σοβαρές συνέπειες για τους τερματικούς σταθμούς των λιμένων του Ηνωμένου Βασιλείου και άλλους πελάτες, συμπεριλαμβανομένων υψηλότερων τιμών και χαμηλότερης ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών σε ένα ευρύ φάσμα προϊόντων διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων», ανέφερε η CMA σε ανακοίνωσή της.
Η κίνηση της CMA έρχεται ένα μήνα αφότου η Ευρωπαϊκή Ένωση έδωσε τη συμφωνία υπό όρους αντιμονοπωλιακή έγκριση, αφού οι δύο φινλανδικές εταιρείες προσφέρθηκαν τον Ιανουάριο να πουλήσουν περιουσιακά στοιχεία για να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα ανταγωνισμού.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΜΗΤΕΡΑ: Σύστησε Επιστημονική Επιτροπή Κύησης Υψηλού Κινδύνου σε συνεργασία με το ΕΚΠΑ
- Ο Τσέχος σαμποτέρ της Aegean, τα σχέδια του Χόλτερμαν, η γιορτή του Περιστέρη, το μαγικό ραβδί του Ορσέλ στην Alpha, το νέο Βατερλό της ACAG, τι συμβαίνει με τον Γεραπετρίτη και γιατί είναι happy ο Πιέρ
- Γιατί δέχθηκε συγχαρητήρια ο Δένδιας, η απίστευτη ατάκα του Αδωνι για την προσθετική μαλλιών, ποιους θα δει η Κοβέσι και γιατί δάκρυσε ο Νικήτας
- Όμιλος «Γλάρος»: Από την κουζίνα του Σκλαβενίτη στις αγορές του εξωτερικού
