Ναυτιλία

Drewry: Συνεχίζεται η πτώση των ναύλων στα εμπορευματοκιβώτια για 30ή εβδομάδα

Drewry: Μειώθηκαν κατά 1,3% οι ναύλοι

Drewry World Container


Ο Παγκόσμιος Δείκτης Εμπορευματοκιβωτίων του οίκου Drewry μειώθηκε κατά 10% και διαμορφώθηκε στα 4.471,99 δολάρια ανά εμπορευματοκιβώτιο την περασμένη εβδομάδα.

Αναλυτικότερα, ο σύνθετος δείκτης μειώθηκε κατά 10% αυτή την εβδομάδα, είναι η 30ή συνεχόμενη εβδομαδιαία μείωση και έχει υποχωρήσει κατά 57% σε σύγκριση με την ίδια εβδομάδα πέρυσι.

Ο πιο πρόσφατος σύνθετος δείκτης Drewry WCI που είναι 4.472 δολάρια ανά εμπορευματοκιβώτιο είναι τώρα 57% κάτω από την κορυφή των 10.377 δολαρίων που επιτεύχθηκε τον Σεπτέμβριο του 2021, αλλά παραμένει 21% υψηλότερος από τον μέσο όρο των τελευταίων πέντε ετών που είναι 3.704 δολάρια.

Ο μέσος σύνθετος δείκτης από την αρχή του έτους έως σήμερα είναι 7.692 δολάρια ανά κοντέινερ, που είναι 3.988 δολάρια υψηλότερος από τον μέσο όρο της πενταετίας.

Ο σύνθετος δείκτης μειώθηκε κατά 10% και είναι πλέον στα 4.471,99 δολάρια ανά εμπορευματοκιβώτιο και είναι 57% χαμηλότερος από την ίδια εβδομάδα το 2021.

Οι ναύλοι στη τακτική γραμμή Σαγκάη – Γένοβα μειώθηκαν κατά 13% ή 934 δολάρια και διαμορφώθηκαν στα 6.419 δολάρια.

Οι ναύλοι στη γραμμή Σαγκάη – Λος Άντζελες μειώθηκαν 11% ή 473 δολάρια σε 3.779 δολάρια.

Ομοίως, οι ναύλοι στις γραμμές Σαγκάη – Ρότερνταμ και Σαγκάη – Νέα Υόρκη μειώθηκαν 10% και 9% και διαμορφώθηκαν στα 6.027 δολάρια και 7.701 δολάρια ανά κοντέινερ αντίστοιχα.

Οι ναύλοι από το Ρότερνταμ προς Σαγκάη μειώθηκαν 5% στα 1.006 δολάρια, ενώ οι ναύλοι στη γραμμή Νέα Υόρκη – Ρότερνταμ μειώθηκαν 2% ή 27 δολάρια σε 1.255 δολάρια.

Ωστόσο, οι ναύλοι στις γραμμές Λος Άντζελες – Σαγκάη και Ρότερνταμ – Νέα Υόρκη σημείωσαν άνοδο 2% και διαμορφώθηκαν στα 1.282 δολάρια και 6.737 δολάρια ανά κοντέινερ αντίστοιχα. Ο Drewry αναμένει ότι ο δείκτης θα μειωθεί τις επόμενες εβδομάδες.

Διαβάστε επίσης:

Εκτίναξη των τιμών των μεταχειρισμένων suezmax και aframax – Τα κερδοφόρα deals των Ελλήνων εφοπλιστών

John Charalambakis (Black Summit) στο mononews: Γιατί επενδύουμε στο Λιμάνι Αλεξανδρούπολης



ΣΧΟΛΙΑ