• Ναυτιλία

    Δημήτρης Προκοπίου: Τριπλό χτύπημα στην αγορά ξηρού φορτίου από την Centrofin

    Δημήτρης Προκοπίου, εφοπλιστής

    Δημήτρης Προκοπίου, εφοπλιστής


    Στην ισχυροποίηση του στόλου της με τρία bulkers προχώρησε, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, η ναυτιλιακή Centrofin, συμφερόντων του εφοπλιστή Δημήτρη Προκοπίου.

    Στο εβδομαδιαίο της report η Allied Shipbroking αναφέρει την Centrofin ως την αγοράστρια τριών πλοίων ξηρού φορτίου που ανήκαν κατά το παρελθόν στον στόλο της πρώην Scorpio Bulkers.

    Πρόκειται για το χωρητικότητας  61,192 dwt S Tango (κατασκευής 2015), το χωρητικότητας 61,258 dwt S Echo (κατασκευής 2015) και το χωρητικότητας 61,272 dwt, S Hermes (κατασκευής 2016). Η τιμή της συναλλαγής ανήλθε στα 95 εκατ. δολάρια, ενώ σύμφωνα με την VesselsValue η αξία των πλοίων εκτιμάται στα 97,49 εκατ. δολάρια.

    Σύμφωνα με τη ναυλομεσιτική, στον τομέα ξηρού φορτίου η τάση στις αγοραπωλησίες πλοίων είναι θετική και επεκτείνεται σε πολλές κατηγορίες bulkers. Οι τιμές είναι ανοδικές, ενώ δεδομένης της συνεχιζόμενης βελτίωσης του κλίματος που παρατηρείται στη ναυλαγορά, πιθανόν να αυξηθούν περαιτέρω τις επόμενες εβδομάδες καθώς ενισχύεται το αγοραστικό ενδιαφέρον.

    Δεν είναι η πρώτη φορά που η Centrofin αγοράζει πλοία της πρώην Scorpio Bulkers, η οποία από τις αρχές του 2021 έχει πλέον μετονομαστεί σε Eneti και άλλαξε προσανατολισμό επενδύοντας σε πλοία εγκατάστασης ανεμογεννητριών (WTIV).

    Τον Νοέμβριο του 2020 απέκτησε τέσσερα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου που πούλησε η Scorpio Bulkers, κατασκευής 2017.

    Σύμφωνα με την Allied Shipbroking, τις τελευταίες ημέρες κατέληξαν και άλλα bulkers σε ελληνικών συμφερόντων εταιρείες, τις οποίες, ωστόσο, δεν κατονομάζει.

    Πρόκειται για το χωρητικότητας 28,361 dwt Sinoway Act, κατασκευής 2008, που πουλήθηκε στην τιμή των 13,9 εκατ. δολαρίων και το χωρητικότητας Eco Dynamic, κατασκευής 2005, που άλλαξε χέρια έναντι 14 εκατ. δολαρίων.

    Επίσης, με βάση τα στοιχεία της VesselsValue, σε Έλληνες αγοραστές πουλήθηκαν το Supramax Orient Lucky (χωρητικότητας 57,100 dwt και κατασκευής 2010) έναντι 17,9 εκατ. δολαρίων και το Supramax Amoy Action (κατασκευής 2010 και χωρητικότητας 57,000 dwt), στην τιμή των 18 εκατ. δολαρίων.

    Διαβάστε ακόμη:

    Θ. Αγγελόπουλος: Τρία νεότευκτα τάνκερ για την Metrostar Management

    Οι Έλληνες εφοπλιστές αγόρασαν και πούλησαν σε τρεις μήνες 127 πλοία και εισέπραξαν 2,6 δισ. δολάρια



    ΣΧΟΛΙΑ