• Ναυτιλία

    Δημήτρης Φαφαλιός: Να δοθεί προτεραιότητα στους εμβολιασμούς των ναυτικών

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη

    Δημήτρης Φαφαλιός, πρόεδρος της INTERCARGO


    Στο «τρίπτυχο» ναυτικοί, περιβάλλον και πειρατεία, επικεντρώθηκε στην συνεδρίασή της η «στρογγυλή τράπεζα» της ναυτιλίας.

    Οι μεγαλύτερες Ενώσεις του κλάδου (INTERCARGO, INTERTANKO, BIMCO, ICS) συνεδρίασαν διαδικτυακά και επανέλαβαν τη δέσμευση της ναυτιλίας, αλλά και τις προσπάθειες που θα γίνουν για καθολική αναγνώριση των ναυτικών ως key workers, για την απανθρακοποίηση του κλάδου αλλά και για την επίλυση του σημαντικού ζητήματος της πειρατείας στον Κόλπο της Γουινέας.

    Όσον αφορά το φλέγον ζήτημα της αναγνώρισης των ναυτικών, η πανδημία προκάλεσε ένα τεράστιο ζήτημα, που είναι η ανάγκη ομαλής αλλαγής πληρωμάτων στα πλοία, η πρόσβαση των ναυτικών σε ιατροφαρμακευτικές υπηρεσίες και η προτεραιότητά τους στους εμβολιασμούς για τον COVID 19.

    Χαρακτηριστικές είναι και οι δηλώσεις του προέδρου της INTERCARGO Δημήτρη Φαφαλιού ο οποίος ανέφερε ότι είναι απαραίτητο η διεθνής κοινότητα να αναπτύξει ένα εμβολιαστικό πρόγραμμα για τους ναυτικούς σε συμφωνία με το χρονοδιάγραμμα του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας.

    Για το άλλο μεγάλο ζήτημα, αυτό της μείωσης των εκπομπών του θερμοκηπίου από τα πλοία τα μέλη της στρογγυλής τράπεζας της ναυτιλίας τόνισαν ότι θα πρέπει να γίνουν μεγάλες επενδύσεις στο τομέα της έρευνα και ανάπτυξης προκειμένου να σημειωθεί πραγματική πρόοδος ως προς το στόχο για μια ναυτιλία με μηδενικές εκπομπές μέχρι το 2050.

    Επανέλαβαν τη δέσμευσή τους για την προώθηση της πρωτοβουλίας «Maritime Research and Development Board (IMRB)» που στοχεύει στην επιτάχυνση χρήσης πηγών ενέργειας αλλά και τεχνολογιών που θα πετυχαίνουν τον στόχο.

    Τέλος σε ότι αφορά την αύξηση των πειρατικών επιθέσεων σε πλοία στον Κόλπο της Γουινέας συνεχίζει να αυξάνεται, επισημάνθηκε ότι παρά το γεγονός ότι η Νιγηρία πρόσφατα ανέλαβε πρωτοβουλίες ενίσχυσης της ναυτικής ασφάλειας στην περιοχή, τα αποτελέσματα θα χρειαστεί κάποιο χρονικό διάστημα προκειμένου να διαπιστωθούν.

    Διαβάστε επίσης:

    Τέταρτο λιμάνι στην Ευρώπη παραμένει ο Πειραιάς – Έντονος ο ανταγωνισμός από την Βαλένθια

    Μιχάλης Ζολώτας: Κανενός είδους ένταλμα σύλληψης σε βάρος του εφοπλιστή

    Επικίνδυνες ελλείψεις καταγράφονται στα ελληνικά λιμάνια από τον ΣΕΕΝ – Να αξιοποιηθούν τα λιμενικά τέλη



    ΣΧΟΛΙΑ