• Ναυτιλία

    Diana Shipping (Σεμίραμις Παληού): Εξασφάλισε έσοδα 7,33 εκατομμυρίων δολαρίων

    Η Σεμίραμις Παληού, CEO της Diana Shipping

    Σεμίραμις Παληού (OceanPal, Diana Shipping)


    Η Diana Shipping, της Σεμίραμις Παληού υπέγραψε συμβόλαιο χρονοναύλωσης με την Bulk Trading για ένα από τα πλοία ultramax μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.

    Η Bulk Trading έκλεισε το bulker DSI Phoenix, κατασκευής 2017, χωρητικότητας 60.456 dwt.

    Η ακαθάριστη τιμή ναύλωσης ανέρχεται σε 16.500 δολάρια την ημέρα, μείον μια προμήθεια 5% που καταβάλλεται σε τρίτους, για μια περίοδο τουλάχιστον έως την 1η Αυγούστου 2025, με δυνατότητα έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2025 κατ’ ανώτατο όριο.

    Η ναύλωση αναμένεται να ξεκινήσει στις 8 Μαΐου 2024. Επί του παρόντος, το πλοίο ναυλώνεται στην ASL Bulk Marine, με ακαθάριστη τιμή ναύλωσης 13.250 δολάρια την ημέρα.

    Η απασχόληση του πλοίου bulker αναμένεται να αποφέρει περίπου 7,33 εκατομμύρια δολάρια ακαθάριστων εσόδων για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο της χρονοναύλωσης.

    Με την ολοκλήρωση της πώλησης του «Χιούστον», ο στόλος της Diana Shipping θα αποτελείται από 38 πλοία ξηρού χύδην φορτίου – τέσσερα newcastlemaxes, οκτώ capesizes, πέντε post-panamaxes, έξι kamsarmaxes, έξι panamaxes και εννέα ultramaxes.

    Η εταιρεία αναμένει επίσης να παραλάβει δύο νεότευκτα πλοία ξηρού χύδην kamsarmax μεθανόλης διπλού καυσίμου έως το δεύτερο εξάμηνο του 2027 και το πρώτο εξάμηνο του 2028, αντίστοιχα.

    Σήμερα, η συνδυασμένη μεταφορική ικανότητα του στόλου, συμπεριλαμβανομένου του πλοίου «Χιούστον» και εξαιρουμένων των δύο πλοίων που δεν έχουν παραδοθεί ακόμη, είναι περίπου 4,4 m dwt με μέση σταθμισμένη ηλικία τα 10,73 έτη.

    Διαβάστε επίσης:

    Μειώθηκε κατά 29 ποντοπόρα πλοία ο ελληνικός στόλος σε ένα δωδεκάμηνο

    Οι Έλληνες εφοπλιστές ξεπέρασαν του Γερμανούς στην αγορά ναυλωμένων containerships – O ρόλος των Costamare και Danaos

    Τραγωδία στην Ελευσίνα: Νεκρός 31χρονος σε τροχαίο – Σε κρίσιμη κατάσταση ο 25χρονος συνοδηγός



    ΣΧΟΛΙΑ