• Ναυτιλία

    Clarksons: Στο “σφυρί” βγαίνουν σήμερα έξι νεότευκτα πλοία της Toisa

    Γρηγόρης Καλλιμανόπουλος, εφοπλιστής Toisa ναυτιλία

    Γρηγόρης Καλλιμανόπουλος, εφοπλιστής Toisa


    Το πρόγραμμα εκποίησης του στόλου της χρεοκοπημένης εταιρίας Toisa, συμφερόντων του εφοπλιστή Γρηγόρη Καλλιμανόπουλου, από την Clarkson συνεχίζεται. Σήμερα βγαίνουν προς πώληση τα έξι νεότευκτα της εταιρίας, στο Λονδίνο. 

    Πρόκειται για τα πλοία που κατασκευάζονται στο κινέζικο ναυπηγείο Cosco και είναι προγραμματισμένο να παραδοθούν εντός του 2018 και το 2019.

    Τρία από αυτά είναι τύπου suezmaxes: Συγκεκριμένα τα χωρητικότητας 157,000-dwt United Oceans και United Paragon (θα παραδοθούν το 2018) και το πλοίο Pericles GC ( χρόνος παράδοσης 2019), σύμφωνα με ναυλομεσίτες μπορεί να πουληθούν στα 51 με 52 εκατ. δολ. έκαστο.

    Επίσης, προς πώληση είναι τα χωρητικότητας 115,000-dwt δεξαμενόπλοια προϊόντων United Mariner και United Nomad, με χρόνο παράδοσης εντός του 2018, με τις εκτιμώμενες τιμές να κυμαίνονται στα 43 με 44 εκατ. δολ. έκαστο.

    Το έκτο πλοίο είναι το δεξαμενόπλοιο μεταφοράς αργού πετρελαίου Nikos Kazantzakis, χωρητικότητας 115,000-dwt, το οποίο είναι προγραμματισμένο να παραδοθεί το Δεκέμβριο 2018. Η τιμή πώλησης του αναμένεται να κυμανθεί στα 40 με 41 εκατ. δολ., όπως αναφέρει το tradewinds.

    Υπενθυμίζεται ότι τον Απρίλιο ανατέθηκε στην εταιρία Clarksons να πουλήσει τα φορτηγά πλοία και τα τάνκερ του στόλου της ναυτιλιακής Toisa, η οποία πέρυσι είχε υπαχθεί σε καθεστώς προστασίας από τους πιστωτές της για χρέη άνω του 1 δισ. δολ.

    Ήδη έχουν πουληθεί 13 πλοία μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα, ενώ τα περισσότερα από αυτά έχουν εξαγοραστεί από Έλληνες πλοοικτήτες.

    Μεταξύ άλλων πλοία της Toisa απέκτησαν οι εφοπλιστές Διαμαντής Διαμαντίδης, μέσω των εταιριών του Marmaras Navigation και Delta Tankers, Χάρης Βαφειάς (Stealth Maritime), Β. Βαρδινογιάννης (Αvin International), Ηλίας Γκότσης (Eurotankers) κ.α

    Τελευταία πουλήθηκε το χωρητικότητας 112,000-dwt, πλοίο United Fortitude (κατασκευής 2010),  σε άγνωστο Έλληνα εφοπλιστή, στην τιμή των 22 εκατ. δολ. 

    ναυτιλία

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γ. Κούστας: Πώς η Danaos γλίτωσε χρέη ύψους 550 εκατ. δολαρίων

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αέρας ανανέωσης για Alpha Gas, Pantheon Tankers και Alpha Bulkers. Οι νέες παραγγελίες

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Οικονόμου: Η νέα κίνηση αναδιάρθρωσης του στόλου της Dryships

     



    ΣΧΟΛΙΑ