ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ναυτιλιακή εταιρεία Capital Maritime, του Βαγγέλη Μαρινάκη, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, παρήγγειλε δύο φορτηγά πλοία, χωρητικότητας 180.000 dwt στα ναυπηγεία Hengli της Κίνας.
Σύμφωνα με όσα έχουν διαρρεύσει, τα δύο πλοία θα παραδοθούν στην πλοιοκτησία προς το τέλος του 2026.
Η τιμή του κάθε πλοίου προσεγγίζει τα 73 εκατ. δολάρια με 75 εκατ. δολάρια το καθένα.
Η κίνηση αυτή του Βαγγέλη Μαρινάκη, εξέπληξε την αγορά, δεδομένου ότι έχει να κατασκευάσει νεότευκτο φορτηγό πλοίο περί τα 15 χρόνια.
Επισημαίνεται ότι εκτός από τα πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου capesize, η Capital έχει παραγγείλει ένα VLCC 306.000 dwt στο ναυπηγείο Hengli, αξίας 118 εκατομμυρίων δολαρίων
Διαβάστε επίσης
Navios Maritime Partners (Αγγελική Φράγκου): Στις 14 Νοεμβρίου το μέρισμα για το γ’ τρίμηνο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ετήσια άδεια εργαζόμενων : Τι αλλάζει από το 2026
- Δωρεά σπέρματος Δανία: Η «βιομηχανία», η έλλειψη ενιαίου πλαισίου και η πρωτοβουλία της Ελλάδας
- Έλαντ Γίφρατς: «Η Βέτα είναι η βασίλισσα της γύρω ομορφιάς»
- Αλέξης Πατέλης στο mononews: H αξιοπιστία δεν χτίζεται μόνο με δημοσιονομικά μεγέθη, αλλά και με το ποια κοινωνία θέλεις να είσαι