ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Capital Clean Energy Carriers Corp., του Βαγγέλη Μαρινάκη γνωστοποίησε σήμερα τα οικονομικά της αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2025.
Ειδικότερα, ανακοινώθηκε μέρισμα ύψους 0,15 δολαρίων για το δεύτερο τρίμηνο του 2025 και εξασφαλισμένη χρηματοδότηση για δύο από τα υπό κατασκευή πλοία της.
Η εταιρεία ανακοίνωσε τον Νοέμβριο του 2023 την απόφασή της να μετατοπίσει τη στρατηγική της εστίαση στη μεταφορά διαφόρων μορφών φυσικού αερίου σε βιομηχανικούς πελάτες, συμπεριλαμβανομένου του υγροποιημένου φυσικού αερίου και των αναδυόμενων νέων προϊόντων σε σχέση με την ενεργειακή μετάβαση.
Ως αποτέλεσμα, η εταιρεία συμφώνησε να αποκτήσει 11 νεότευκτα πλοία μεταφοράς LNG και τον Ιούνιο του 2024, επέκτεινε περαιτέρω το χαρτοφυλάκιο που επικεντρώνεται στο φυσικό αέριο με την απόκτηση 10 πλοίων μεταφοράς φυσικού αερίου, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων LCO 2 /πολλαπλών αερίων και έξι πλοίων μεταφοράς LPG-αμμωνίας
Από τον Δεκέμβριο του 2023, η εταιρεία έχει επίσης ολοκληρώσει την πώληση 12 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Τα οικονομικά αποτελέσματα από συνεχιζόμενες δραστηριότητες περιλαμβάνουν έσοδα, έξοδα και ταμειακές ροές που προκύπτουν από τα 15 πλοία που βρίσκονται επί του παρόντος στο νερό, συμπεριλαμβανομένων 12 LNG/C τελευταίας γενιάς και τριών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Neo-Panamax χωρητικότητας 13.000 TEU.
Τα οικονομικά αποτελέσματα από περιλαμβάνουν έσοδα, έξοδα και ταμειακές ροές που προκύπτουν από τα 12 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που πουλήθηκαν μετά την ανακοίνωση της στρατηγικής αλλαγής τον Νοέμβριο του 2023.
Ο Γεράσιμος Καλογηράτος, Διευθύνων Σύμβουλος της CCEC, σχολίασε:
«Το δεύτερο τρίμηνο του 2025 σηματοδότησε μια περίοδο ενοποίησης, καθώς συνεχίσαμε να αξιοποιούμε τη σημαντική πρόοδο που επιτεύχθηκε το προηγούμενο τρίμηνο προς την επίτευξη των στρατηγικών μας στόχων. Ενώ δεν έχουμε έκθεση στην αγορά spot LNG, είναι ενθαρρυντικό να βλέπουμε τις βραχυπρόθεσμες και spot ναυλώσεις να τείνουν ανοδικά. Αυτό το θετικό περιβάλλον τιμολόγησης, σε συνδυασμό με τη συνεχιζόμενη απόσυρση παλαιότερων πλοίων μεταφοράς LNG, υπογραμμίζει το αυξανόμενο οικονομικό κόστος και τις κανονιστικές πιέσεις στην παλαιότερη χωρητικότητα. Αναμένουμε ότι αυτή η τάση ορθολογικοποίησης θα συνεχιστεί, ενισχύοντας περαιτέρω τη μακροπρόθεσμη αξία του στόλου μας τελευταίας γενιάς.
Κοιτάζοντας μπροστά, η πορεία ανάπτυξής μας υποστηρίζεται από την προγραμματισμένη παράδοση 16 πλοίων μεταφοράς φυσικού αερίου —συμπεριλαμβανομένων έξι πλοίων μεταφοράς LNG τελευταίας γενιάς και δέκα πλοίων με δυνατότητα μεταφοράς LPG, αμμωνίας και LCO₂— κατά τα επόμενα τρία χρόνια. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να εξασφαλίσουμε χρηματοδότηση για δύο από τις νεότευκτες κατασκευές μας με ελκυστικούς όρους, μειώνοντας σημαντικά τον κίνδυνο του κεφαλαιακού μας σχεδίου. Ταυτόχρονα, παραμένουμε σε ενεργές συζητήσεις με πιθανούς ναυλωτές για πλοία μας και συνεχίζουμε να τοποθετούμε την εταιρεία ως κορυφαία πλατφόρμα εισηγμένη στο χρηματιστήριο των ΗΠΑ, αφιερωμένη στο LNG και σε ευρύτερες λύσεις μεταφοράς φυσικού αερίου.»
Διαβάστε επίσης
Microsoft: Η Ρωσική FSB διεξάγει εκστρατεία κυβερνοκατασκοπείας με στόχο ξένες πρεσβείες στη Μόσχα
Moderna: Απολύει το 10% των υπαλλήλων της
Microsoft: Άγγιξε τα 4 τρισ. δολάρια η κεφαλαιοποίηση μετά τα ισχυρά αποτελέσματα τριμήνου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χρυσός: Συνεχίζει την ανοδική του πορεία το «ασφαλές καταφύγιο» των επενδυτών
- SEAJETS: Όλο το Αιγαίο στα πόδια σου
- Saxdor Yachts: Επεκτείνει την παρουσία της στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, με την είσοδο της Thrace Labea στη Βουλγαρία, τη Ρουμανία και την Αλβανία
- Πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς αύριο – Οι περιοχές
