ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η άνοδος των 5, ποιος εφοπλιστής αγόρασε Ευρώπη, τα αστέρια της Morgan και η εμφάνιση του Snob, ποιος CEO παίρνει 400.000 ευρώ, το «ξύπνημα» της Φραγγιά και το πάρτι θρύλος του Τσεσμέ
Ο Αριστείδης Πίττας, Chairman & CEO – Euroseas Ltd. & EuroDry Ltd, αναφερόμενος στις δυνατότητες ναυπήγησης νέων πλοίων, τόνισε:
“Όλοι οι τομείς της ναυτιλίας πηγαίνουν αρκετά καλά αυτή τη στιγμή. Οι πόλεμοι και οι διαταραχές δημιουργούν αναποτελεσματικότητα και συνεπώς οδηγούν σε μια καλή αγορά για τη ναυτιλία. Ο όμιλός μας επικεντρώνεται στα πλοία ξηρού φορτίου και εμπορευματοκιβωτίων. Οι παραγγελίες ειδικά για τα πρώτα είναι εξαιρετικά λίγες, ενώ είναι γεγονός ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα ναυπήγησης νέων πλοίων. Τα ναυπηγεία εκτιμούν ότι η παράδοση για τις τρέχουσες παραγγελίες θα γίνει μεταξύ 2027 και 2028, οπότε μιλάμε ήδη για 3 ή 4 χρόνια μετά.
Υπάρχουν ομοιότητες με την προηγούμενη κορύφωση της αγοράς την περίοδο 2005-2007, αλλά τότε η Κίνα είχε μεγάλη πρόσθετη παραγωγική ικανότητα στα ναυπηγεία. Σήμερα, αυτό δεν ισχύει. Υπάρχει έλλειψη εργαζομένων ακόμη και στην Κίνα, οπότε οι τιμές μάλλον θα ανέβουν παρά θα πέσουν, λόγω και των πληθωριστικών πιέσεων.”
Διαβάστε επίσης
Τι υποστηρίζουν Ι. Αλαφούζος, Φ. Κανελλάκης και Ε. Παπαγεωργίου για τα εναλλακτικά καύσιμα
Πόλυς Β. Χατζηιωάννου: Η Κυπριακή Σημαία αποτελεί μια ελκυστική επιλογή
Στ. Τσαντάνης: θα υπάρξει σοβαρή υποπροσφορά πλοίων για τα επόμενα χρόνια
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τρόμος στους δρόμους: Tο 93% φοβάται την επικίνδυνη συμπεριφορά των άλλων – Μεγάλη έρευνα Ipsos
- Η Coca-Cola Τρία Έψιλον μοιράζει χαμόγελα και ζεστασιά αυτά τα Χριστούγεννα
- Τράπεζα Πειραιώς: Από 22 Δεκεμβρίου η διαπραγμάτευση των νέων μετοχών μετά τη συγχώνευση με την Πειραιώς Holdings
- Eurobank: Αυξήθηκε κατά 8,1% το διαθέσιμο εισόδημα των νοικοκυριών το β’ τρίμηνο 2025