ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο Σταμάτης Τσαντάνης, Chairman & CEO – Seanergy Maritime Holdings Corp. & United Maritime Corporation, αναφερόμενος στις γεωστρατηγικές εξελίξεις και στο μέλλον της παγκόσμιας ναυτιλίας, επισήμανε:
“Τα θεμελιώδη στοιχεία της αγοράς σε συνδυασμό με τη γεωπολιτική αβεβαιότητα και γεγονότα με βραχυπρόθεσμο αντίκτυπο δημιουργούν μια σύνθετη κατάσταση. Ο κόσμος αφυπνίζεται για το γεγονός ότι η ναυπήγηση είναι ανεπαρκής και θα υπάρξει σοβαρή υποπροσφορά πλοίων για τα επόμενα χρόνια. Ακούμε πράγματι για την κατάρρευση μεγάλων εταιρειών ακινήτων στην Κίνα, και παρόλα αυτά η χώρα αύξησε τις εισαγωγές υλικών κατά 10% το 2023. Η Κίνα είναι ακόμα εδώ, η παραγωγική της ικανότητα είναι πολύ ισχυρή και εξακολουθεί να παράγει χάλυβα, σε μια εποχή που η παγκόσμια ζήτηση είναι πολύ υψηλή. Παράγουν ένα από τα πιο σημαντικά υλικά που χρειάζεται ο κόσμος για σκοπούς βιομηχανικής παραγωγής.”
Διαβάστε επίσης
Γεύμα εργασίας για τα Βαλκάνια στη Ναυτιλιακή Λέσχη
Κυριάκος Μητσοτάκης: Πλαφόν στα κρουαζιερόπλοια στα δημοφιλή νησιά
Drewry: Ο Δείκτης εμπορευματοκιβωτίων είναι κατά 202% υψηλότερος από πέρσι
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Νίκος Μάντζαρης (Green Tank): Αποκλίνουμε πλήρως από την τροχιά του ΕΣΕΚ – Στα 15 εκατ. τόνοι οι εκπομπές ηλεκτροπαραγωγής
- Νίκος Χασαπόπουλος: Ρώτησα ευθέως αν θα ρίξει την κυβέρνηση
- Κοντογεώργης στο mononews: H αποχή των αγροτών απ’ το διάλογο δεν είναι παραγωγική
- Χρύσα Ρώμα στο mononews: H ζωή δεν θέλει τόση υπερανάλυση