F

Ναυτιλία

Αγγελική Φράγκου: Χρειαζόμαστε εταιρείες μεγάλου μεγέθους με διαφοροποιημένους στόλους

Αγγελική Φράγκου Navios

Αγγελική Φράγκου, επικεφαλής Navios Maritime Partners


Το σκεπτικό της απόφασης της να προχωρήσει στη συγχώνευση της Navios Maritime Partners με την Navios Maritime Acquisition ανέλυσε η πλοιοκτήτρια Αγγελική Φράγκου κατά τη διάρκεια του ναυτιλιακού συνεδρίου της Capital Link.

“Πρώτα από όλα σκεφτήκαμε ότι η μεγάλη κλίμακα και η διαφοροποίηση αποτελούν μεγάλα πλεονεκτήματα. Δημιουργούμε την μεγαλύτερη εισηγμένη ναυτιλιακή, την 6η μεγαλύτερη παγκοσμίως, με περισσότερα από 140 πλοία και με παρουσία στις τρεις βασικές αγορές (ξηρό φορτίο, μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων και δεξαμενόπλοια). Θα έχουμε 15 διαφορετικούς τύπους πλοίων εξυπηρετώντας περισσότερες από 10 end markets”, επισήμανε.

Το βασικότερο πλεονέκτημα αυτής της κίνησης είναι η διαφοροποίηση, τόνισε η κα Φράγκου. Αμβλύνοντας την μεταβλητότητα κάθε τομέα και εκμεταλλευόμενοι τα θεμελιώδη καθενός από αυτούς, θα πετύχουμε τρία σημαντικά αποτελέσματα: καλύτερη στρατηγική ναύλωσης, ευελιξία στην εξισορρόπηση και καλύτερη διαμόρφωση της στρατηγικής θέσης μας.

Μεγαλύτερη ευελιξία

“Έχοντας τη δυνατότητα να διατηρούμε ένα διαφοροποιημένο χαρτοφυλάκιο, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τις ταμειακές ροές που μας αποφέρουν οι υγιείς τομείς, για παράδειγμα τα containerships, και να τις επανεπενδύσουμε σε έναν τομέα που βρίσκεται στο χαμηλό μέρος του κύκλου, έτσι ώστε να εξασφαλίσουμε το καλύτερο σημείο εισόδου στο συγκεκριμένο τομέα, έχοντας αντίστοιχα το καλύτερο αποτέλεσμα, αφού ουσιαστικά θα δούμε την αξία αυτού του περιουσιακού στοιχείου να αυξάνεται. Πρόκειται για ένα μοντέλο-πρόκληση, αφού οι μεγάλου μεγέθους και διαφοροποιημένοι στόλοι είναι το μέλλον της παγκόσμιας ναυτιλίας”, είπε χαρακτηριστικά. Σου παρέχει μεγαλύτερη ευελιξία για να κάνεις επενδύσεις τη σωστή στιγμή.

“Είναι σημαντικό να έχουμε χαμηλά έξοδα αλλά κυρίως καλύτερη στρατηγική ναύλωσης” εξήγησε. Η δραστηριοποίηση σε διαφορετικούς τομείς μας δίνει τη δυνατότητα να ναυλώσουμε πλοία στον τομέα που είναι πιο ισχυρός, δημιουργώντας ταμειακή ρευστότητα και εξασφαλίζοντας βελτιστοποίηση της εικόνας ολόκληρης της εταιρείας.

Η πλοιοκτήτρια εκτιμά ότι η συγχώνευση θα αποφέρει ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα, ενώ θα ενισχύσει και την αξία της μετοχής. Πιστεύουμε ότι αυτός ο συνδυασμός θα έχει ως αποτέλεσμα μια ισχυρότερη, πιο ανθεκτική οντότητα, μετριάζοντας την κυκλικότητα του κάθε τομέα, τόνισε.

Σήμερα οι επενδυτές βλέπουν την παγκοσμιοποίηση και θέλουν να επενδύσουν στο παγκόσμιο εμπόριο, ενδιαφέρονται για το μέγεθος των εταιρειών. Η διαφοροποίηση θα φέρει καλύτερες αποδόσεις στους μετόχους, εκτιμά η κα Φράγκου.

Αναφερόμενη στο θέμα της χρηματοδότησης της ναυτιλίας, εστίασε στο νέο τοπίο που έχει διαμορφωθεί τα τελευταία χρόνια και τόνισε ότι χρειαζόμαστε τις εμπορικές τράπεζες.

“Οι τράπεζες είναι πλέον λιγότερες, κυρίως οι ευρωπαϊκές, ενώ έχουν κερδίσει έδαφος το leasing, των κινεζικών και ιαπωνικών εταιρειών χρηματοδοτικής μίσθωσης, ως μορφή χρηματοδότησης της παγκόσμιας ναυτιλίας. Ωστόσο, δεν είναι τόσο ευέλικτες”, επισήμανε.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



ΣΧΟΛΙΑ