ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι ναυτιλιακές εταιρείες που μεταφέρουν κοντέινερ, ναυπηγούν ήδη 152 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεθανόλης διπλού καυσίμου, συνολικής χωρητικότητας άνω των 1,75 εκατομμυρίων TEU .
«Αυτός ο αριθμός αναμένεται να αυξηθεί δεδομένου ότι η μεθανόλη είναι το καύσιμο που επιλέγεται πιο συχνά σε αυτήν την έκρηξη παραγγελιών», επισημαίνει στο τακτικό της σχόλιο, η Alphaliner.
Αναλυτικά, η Cma CGM έχει παραγγείλει 32 πλοία χωρητικότητας 410 χιλιάδων TEU, με τις Evergreen και Maersk επίσης να κατασκευάζουν με 24 και 23 πλοία .
Μικρότερες παραγγελίες έχουν η Cosco και η One με 13 και 12 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Επισημαίνεται ότι τις τελευταίες εβδομάδες η Maersk, ξεκίνησε τα ταξίδια του πλοίου Ane Maersk, που είναι το πρώτο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 16.592 TEU που κινείται με μεθανόλη.
Διαβάστε επίσης
Βαριές καμπάνες έως και 300.000 ευρώ σε όσους δεν αναβαθμίσουν τα POS
Άδωνις Γεωργιάδης για απογευματινά χειρουργεία: Έρχονται ανακοινώσεις μέσα στην εβδομάδα
Ο στρατός του Ισραήλ λέει πως απελευθέρωσε δυο ομήρους που κρατούνταν στη Ράφα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χαρδαλιάς από Βαλένθια: Αναγκαίο ένα νέο Ευρωπαϊκό Ταμείο Πρόληψης και Ανθεκτικότητας
- Κοντογεώργης: Eπεκτείνονται οι συλλογικές συμβάσεις – Δουλειά για νέους και γυναίκες, οι πολιτικές της κυβέρνησης
- Συνδέεται ακτοπλοϊκώς η Κωνσταντινούπολη με το Μπουργκάς
- Από Μεντβέντεφ η πρώτη ρωσική αντίδραση στη συμφωνία για τα ορυκτά: Ο Τραμπ ανάγκασε το Κίεβο να πληρώσει για αμερικανική βοήθεια
