• Ναυτιλία

    Άλλα τέσσερα δεξαμενόπλοια για την Αγγελική Φράγκου

    Αγγελική Φράγκου, επικεφαλής ομίλου Navios Maritime Partners

    Αγγελική Φράγκου, επικεφαλής ομίλου Navios


    Η Navios Maritime Partners της Ελλάδας της Αγγελικής Φράγκου ενισχύει τον στόλο δεξαμενόπλοιων της με τέσσερα νεότευκτα aframax/LR2.

    Τα πλοία αναμένεται να παραδοθούν κατά το πρώτο εξάμηνο του 2026 και το πρώτο εξάμηνο του 2027.

    Η εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης εταιρεία θα καταβάλει 61,25 εκατομμύρια δολάρια ανά πλοίο σε μη συνδεδεμένο τρίτο μέρος, εξαιρουμένων των 13,2 εκατομμυρίων δολαρίων σε πρόσθετα έξοδα.

    Τα πλοία έχουν σχεδιαστεί με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας για τη βελτιστοποίηση της αποτελεσματικότητας και θα μεταφέρουν πετρελαιοειδή προϊόντα.

    Η Navios Partners κατέχει και διαχειρίζεται ένα στόλο 80 πλοίων bulker, 47 boxships και 53 tankers, συμπεριλαμβανομένων 10 πλοίων aframax/LR2 έξι MR2 και 12 containerships που είναι υπό κατασκευή. Δύο από τα aframax/LR2 που θα παραδοθούν το 2026 έχουν ήδη ναυλωθεί για πέντε χρόνια στα 27.788 δολάρια καθαρά την ημέρα.

    Κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου η εταιρεία ναύλωσε το Navios Vega στη Navios South American Logistics για πέντε χρόνια με 25.800 δολάρια καθαρά την ημέρα.

    Οι ναυλώσεις για το Navios Jasmine 4.730 teu κατασκευής 2008 που ναυλώθηκε με 60.000 δολάρια την ημέρα έως τον Δεκέμβριο του 2024 έχουν τροποποιηθεί στα 48.000 δολάρια την ημέρα από τον Αύγουστο του 2023 έως τον Μάρτιο του 2025 και στα 22.500 δολάρια ανά ημέρα από τις 2 Μαρτίου 2025.

    Επίσης έχει συμφωνηθεί παρόμοια συμφωνία για το 4.360 teu Navios Bahamas, κατασκευής 2010, το οποίο είχε καθοριστεί στα 60.000 δολάρια μέχρι τον Ιανουάριο του 2025. Το πλοίο κερδίζει τώρα 48.000 δολάρια την ημέρα μέχρι τον Απρίλιο του 2025, και μετά θα αποδώσει ημερήσια τιμή 22.500 δολάρια έως τον Ιούνιο του 202.

    Διαβάστε επίσης:

    «Κλειστά στόματα» και τα μυστήρια από τον τραγικό θάνατο του Ιμάντ Ζέιν – Ο ρόλος της Naftomar στη Συρία

    Costamare: Πέμπτη περίοδος εκτοκισμού ομολογιακού

    Πρώτη θέση για τους Έλληνες εφοπλιστές στα ναυπηγεία της Νοτίου Κορέας – Πόσα πλοία έχουν παραγγείλει



    ΣΧΟΛΙΑ