• Ναυτιλία

    Αδ. Λαιμός: Δύο ακόμα bulkers μπήκαν… ινκόγκνιτο στον στόλο της Unisea

    Efploia Shipping

    Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου kamsarmax “Maverick Genesis” της Efploia Shipping είναι χωρητικότητας 80.700-dwt και κατασκευής του έτους 2010


    Δύο πλοία kamsarmax που απέκτησε… ινκόγκνιτο τον Οκτώβριο παρέλαβε η ελληνική ναυτιλιακή Unisea Shipping του Αδαμάντιου Λαιμού, συνεχίζοντας την επέκταση του στόλου της.

    Τα πλοία Austyn Oldendorff (χωρητικότητας 83.600 dwt, κατασκευής 2008) και Lucas Oldendorff (χωρητικότητας 81.400 dwt, κατασκευής 2009) εντάχθηκαν την περασμένη εβδομάδα στον στόλο της Unisea, σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το TradeWinds, έχοντας μετονομαστεί σε Pelagic και Thalassic, αντίστοιχα.

    Ναυλομεσίτες ανέφεραν τον Οκτώβριο πως τα πλοία πωλήθηκαν έναντι 34 εκατομμυρίων δολαρίων και τα δύο μαζί, με τη γερμανική Oldendorff Carriers ωστόσο να διαψεύδει τότε τις πληροφορίες αυτές.

    Σημειώνεται ότι η Unisea μέχρι τις αρχές του 2016 διαχειριζόταν αποκλειστικά τάνκερ, όμως έκτοτε έχει επιστρέψει στην αγορά του ξηρού φορτίου. Την αρχή την έκανε με την απόκτηση δύο supramaxes τον Μάρτιο του 2016, ενώ τους τελευταίους μήνες έχει “ανεβάσει στροφές”, αποκτώντας έξι πλοία ξηρού φορτίου μέσα σε διάστημα επτά μηνών.

    Το ποσό που έχει δαπανήσει η εταιρεία για να χτίσει τον στόλο των οκτώ bulkers της ξεπερνά τα 100 εκατομμύρια δολάρια, ενώ η συνολική αξία των πλοίων, σύμφωνα με το VesselsValue, ανέρχεται στα 120 εκατομμύρια δολάρια περίπου.

    Κανένα από τα οκτώ bulkers της Unisea δεν εμφανίζεται να έχει ναυλωθεί μακροχρόνια, γεγονός που σημαίνει ότι πιθανότατα λειτουργούν στην αγορά spot ή με βραχυχρόνιες ναυλώσεις.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Στο «σκαμνί» της Ευρώπης η Ελλάδα – Γιατί κινδυνεύει με ημερήσιο πρόστιμο 31.416 ευρώ

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Κινέζοι… νίκησαν τους Έλληνες εφοπλιστές και πήραν τάνκερ σε πλειστηριασμό

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: IMO: Στην κατηγορία «Α» του συμβουλίου η Ελλάδα



    ΣΧΟΛΙΑ