• Business

    Shein: Η online εταιρεία γρήγορης μόδας που απειλεί τα H&M και Zara με αποτίμηση 100 δισ. δολ.

    • Bloomberg
    Η online εταιρεία πώλησης ειδών μόδας Shein

    Η online εταιρεία πώλησης ειδών μόδας Shein


    H κινεζική εταιρεία ταχείας μόδας Shein, η οποία δεν διαθέτει κανένα φυσικό κατάστημα, στοχεύει σε μια αποτίμηση που θα ξεπεράσει τις γνωστές αλυσίδες ένδυσης Hennes & Mauritz (Η&Μ) και Zara της Inditex.

    Η Shein, μία διαδικτυακή εταιρεία πώλησης ενδυμάτων χαμηλού κόστους, προϊόντων ομορφιάς και lifestyle που λανσάρει καθημερινά πάνω από 6.000 νέα είδη, βρίσκεται σε συνομιλίες με πιθανούς επενδυτές, συμπεριλαμβανομένης της General Atlantic, για έναν γύρο χρηματοδότησης που θα μπορούσε να διαμορφώσει την αποτίμηση της σε περίπου 100 δισεκατομμύρια δολάρια, ανέφερε το Bloomberg News.

    Εάν η Shein καταφέρει να συγκεντρώσει τα κεφάλαια, η αξία της θα είναι διπλάσια σε σχέση με την ανταγωνίστρια της Fast Retailing Co. που εδρεύει στο Τόκιο — ιδιοκτήτρια της Uniqlo — η οποία πέρυσι είχε περισσότερα από 2.300 καταστήματα σε 25 χώρες και περιοχές. Επίσης, θα αποτελέσει την start up με τη μεγαλύτερη αξία μετά την ByteDance και τη SpaceX, σύμφωνα με τον πάροχο δεδομένων CB Insights.

    Shein Outshines Rivals | Its proposed valuation would surpass the owners of H&M, Uniqlo and Zara
    Η προτεινόμενη αποτίμησή της Shein θα ξεπεράσει τους ανταγωνιστές της H&M, Uniqlo και Zara

    Ενώ οι γύροι χρηματοδότησης υποδεικνύουν την ευρύτερη αξία μιας επιχείρησης, οι αρχικές δημόσιες προσφορές προσφέρουν μια πιο προσεκτική ματιά σχετικά με το ενδιαφέρον των επενδυτών για την εταιρεία, αφού τα οικονομικά της στοιχεία είναι διαθέσιμα στο κοινό για έλεγχο.

    Η Shein δεν έχει αποκαλύψει κανένα σχέδιο για IPO.

    Από την ίδρυση της το 2012, η ​​Shein έχει αναπτύξει ένα εκτεταμένο δίκτυο προμηθευτών χαμηλού κόστους στη Νότια Κίνα. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, συνεργάστηκε με διασημότητες όπως ο Lil Nas X και η Katy Perry για να ενισχύσει το προφίλ της μεταξύ των αγοραστών της Generation Z εκτός Κίνας.

    Στις αρχές της πανδημίας, η Shein επωφελήθηκε από τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών, οι οποίοι έκαναν ακόμη περισσότερες αγορές τηλεφωνικά ή μέσω υπολογιστών. Οι πωλήσεις υπερτριπλασιάστηκαν το 2020, φτάνοντας τα 10 δισεκατομμύρια δολάρια, καθιστώντας την τη μεγαλύτερη εταιρεία μόνο online πωλήσεων ειδών μόδας, στον κόσμο.

    Ο νέος επενδυτικός γύρος θα αποτυπώσει τον αντίκτυπο της αύξησης των πωλήσεων της Shein. Κατά τη διάρκεια ενός γύρου χρηματοδότησης τον Αύγουστο του 2020, η εταιρεία είχε αποτίμηση 15 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με το PitchBook.

    Διαβάστε ακόμη:

    Marta Ortega: H πρώτη πρόκληση της νέας προέδρου του ομίλου Inditex (Zara) είναι η Ρωσία



    ΣΧΟΛΙΑ