• Business

    Σαράντης: Συμφωνία με τη Unilever Asia για τη διανομή του Fissan στην Ελλάδα

    • NewsRoom
    Σαράντης: Στα 299,09 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις του Ομίλου στο εννεάμηνο

    Κυριάκος Σαράντης – Γρηγόρης Σαράντης


    Σε συμφωνία με την εταιρεία UNILEVER ASIA προχώρησε ο όμιλος Σαράντη, για την αντιπροσώπευση και διανομή των προϊόντων βρεφικής φροντίδας Fissan στην Ελλάδα.

    Η αντιπροσώπευση θα τεθεί σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου 2022 και περιλαμβάνει την διανομή σε όλα τα κανάλια διανομής του brand στην ελληνική αγορά.

    Εκτιμώμενες πωλήσεις 1 εκατ. ευρώ

    Οι εκτιμώμενες πωλήσεις από την διανομή του Fissan ανέρχονται σε περίπου 1 εκατ. ευρώ, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι για την ανάληψη της διανομής ο Όμιλος δεν χρειάστηκε να προβεί σε κάποια δαπάνη.

    Η συνεργασία μεταξύ των δύο εταιριών είναι μια ακόμα επιβεβαίωση της εδραιωμένης θέσης του Ομίλου Σαράντη στην αγορά καταναλωτικών προϊόντων και απόδειξη πως το ανεπτυγμένο δίκτυο πωλήσεων και η επιτυχημένη εμπορική εκτέλεση τον καθιστούν πόλο έλξης και ιδανικό συνεργάτη για πολυεθνικές εταιρείες που επιθυμούν να υποστηρίξουν και να αναπτύξουν την δραστηριότητά τους.

    Μέσω της συμφωνίας, η οποία είναι ευθυγραμμισμένη με την αναπτυξιακή στρατηγική του, ο Όμιλος εμπλουτίζει περαιτέρω το προϊοντικό του χαρτοφυλάκιο στην ελληνική αγορά, ενισχύοντας παράλληλα περαιτέρω τον κύκλο εργασιών του και την κερδοφορία του τόσο στο κανάλι της ευρείας διανομής όσο και στο κανάλι του φαρμακείου.

    Σημειώνεται πως το Fissan, με ιστορία 85 ετών στην ελληνική αγορά, αποτελεί μια υψηλής αναγνωρισιμότητας μάρκα περιποίησης του βρεφικού δέρματος. Συνιστάται από παιδιάτρους και το εμπιστεύονται νέες μητέρες για την φροντίδα βρεφών ηλικίας μεταξύ 0-3 ετών, καθώς δεν περιλαμβάνει χρωστικές ουσίες και parabens, ενώ διακρίνεται για την ήπια σύνθεσή του, το ουδέτερο PH και το χαρακτηριστικό απαλό άρωμα.

    Διαβάστε επίσης:

    Όμιλος Σαράντη: Η νέα άνοδος των πωλήσεων και ο αντίκτυπος του πληθωρισμού στην κερδοφορία

     



    ΣΧΟΛΙΑ