• Business

    Σ. Παληός: Reverse split 1 προς 7 για την Diana Containerships για χάρη του… Nasdaq

    Συμεών Παληός ναυτιλία

    Συμεών Παληός, εφοπλιστής Diana Shipping


    Σε ένα ακόμα reverse split προχωρά η ναυτιλιακή Diana Containerships, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Συμεών Παληού, προκειμένου να διατηρήσει τη μετοχή της στον δείκτη Nasdaq.

    Τον Μάιο, η Diana Containerships έλαβε ραβασάκι” από τον δείκτη Nasdaq, καθώς για 30 διαδοχικές συνεδριάσεις η αξία της μετοχής της βρισκόταν κάτω από το 1 δολάριο, και έλαβε προθεσμία 180 ημερών να συμμορφωθεί με την προϋπόθεση του Nasdaq για άνοδο της αξίας της πάνω από το 1 δολάριο.

    Όπως ανακοινώθηκε, η Diana Containerships προχωρά σε reverse split με αναλογία 1 προς 7 κοινές μετοχές, η οποία θα έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση των κοινών μετοχών της από τα 5,3 εκατομμύρια σε περίπου 800.000.

    Η διαπραγμάτευση των μετοχών της εταιρείας με τα νέα δεδομένα θα ξεκινήσει σήμερα, 24 Αυγούστου. Σημειωτέον ότι η μετοχή της Diana Containerships έχει υποχωρήσει στα 0,29 δολάρια.

    Υπενθυμίζεται ότι στις αρχές του μήνα η Diana Containerships έλαβε ένα ακόμα “ραβασάκι” από τον Nasdaq, καθώς η αγοραία αξία των δημοσίως διακρατούμενων μετοχών της (δηλαδή των μετοχών που δεν διακρατούν άμεσα ή έμμεσα πρόσωπα που κατέχουν ποσοστό άνω του 10% της εταιρείας) βρισκόταν κάτω από τα 5 εκατομμύρια δολάρια, και η εταιρεία έλαβε επίσης προθεσμία 180 ημερών για να διορθώσει αυτό το πρόβλημα και να συμμορφωθεί με τους κανόνες του Nasdaq.

    Σημειώνεται ότι η εταιρεία παρουσίασε κέρδη ύψους 36,5 εκατομμυρίων δολαρίων στο δεύτερο τρίμηνο του 2017, έναντι ζημιών ύψους 8 εκατομμυρίων δολαρίων που είχε παρουσιάσει κατά την αντίστοιχη χρονική περίοδο του 2016, μία εξέλιξη που αποδίδεται κατά κύριο λόγο στο όφελος από τη συμφωνία της με την Royal Bank of Scotland, αξίας 42,2 εκατομμυρίων δολαρίων.

    Ωστόσο, μιλώντας σε αναλυτές, ο πρόεδρος της εταιρείας Αν. Μαργαρώνης εκτίμησε πως παρά το γεγονός ότι τα θεμελιώδη μεγέθη της αγοράς δείχνουν βελτίωση και η επέκταση του διεθνούς στόλου των containerships αναμένεται σχετικά χαμηλή, η εταιρεία θα χρειαστεί νέα κεφάλαια για να αποπληρώσει τους πιστωτές της.

    Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά: “Η διοίκηση συνειδητοποιεί πως θα χρειαστούν επιπλέον κεφάλαια μέσα στα επόμενα τρίμηνα για να αποπληρωθεί βραχυπρόθεσμο και μεσοπρόθεσμο χρέος και να μπορέσει η εταιρεία να εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες που μπορεί να έρθουν από καιρό εις καιρόν”.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ν. Τσάκος: Τι γίνεται με τα δύο τάνκερ της TEN που ναυλώθηκαν για τρία χρόνια

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γιώργος Οικονόμου: Στη φυλακή υποπλοίαρχος του εφοπλιστή – Τι συνέβη

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γιατί η Maersk Tankers επενδύει σε ένα hedge fund ναυτιλιακών data, αντί για ένα πλοίο



    ΣΧΟΛΙΑ