• Business

    Σ. Παληός: Νέα πώληση πλοίου της Diana Containerships. Στα 5 πλοία συρρικνώθηκε ο στόλος της από 11 στις αρχές του έτους

    Συμεών Παληός ναυτιλία

    Συμεών Παληός, εφοπλιστής Diana Shipping


    Στην πώληση ενός ακόμη πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων προχώρησε η εταιρία Diana Containerships, του εφοπλιστή Συμεών Παληού, ανεβάζοντας το αριθμό των πλοίων που έχει πουλήσει από τις αρχές του έτους στα έξι -το ένα εκ των οποίων οδηγήθηκε προς διάλυση-.

    Πρόκειται για το πλοίο Hamburg, κατασκευής 2009, το οποίο πουλήθηκε στην τιμή των 21 εκατ. δολ. προ της προμήθειας και πρόκειται να παραδοθεί στο νέο ιδιοκτήτη μέχρι τις 30 Ιουλίου 2018.

    Τα καθαρά έσοδα από την πώληση θα χρησιμοποιήσει η εταιρία, όπως και στις προηγούμενες περιπτώσεις, για να προπληρώσει μέρος των υφιστάμενων δανείων της.

    Μετά την ολοκλήρωση της πώλησης, ο στόλος της Diana Containerships θα αποτελείται από πέντε containerships (3 Post-Panamax και 2 Panamax).

    Όλες οι κινήσεις της εταιρίας

    Από τον Οκτώβριο του 2017 είχε γίνει γνωστό ότι η ναυτιλιακή επρόκειτο να πουλήσει συνολικά επτά πλοία της, χωρίς να αποκαλυφθεί το όνομα του αγοραστή. Ωστόσο, στις αρχές του έτους, η αρχική συμφωνία δεν υλοποιήθηκε λόγω αδυναμίας του αγοραστή να εξασφαλίσει χρηματοδότηση. 

    Έτσι, η Diana Containerships άλλαξε τα σχέδια της, προχωρώντας στην πώληση δύο πλοίων, των March και Great, αμφότερα χωρητικότητας 5.576 teu και κατασκευής 2004, στην τιμή των 22 εκατ. δολ. συνολικά. 

    Στα μέσα Φεβρουαρίου 2018, η εταιρία ανακοίνωσε την πώληση του πλοίου New Jersey, κατασκευής 2006, για διάλυση, στην τιμή των 9,67 εκατ. δολ.

    Λίγες ημέρες μετά, την 1η Μαρτίου, έγινε γνωστή η πώληση δύο ακόμη πλοίων της Diana Containerships, των Sagita (χωρητικότητας 3.426-teu) και Centaurus (χωρητικότητας 3.428 ), κατασκευής 2010 και τα δύο, στην τιμή των 12,3 εκατ. δολ. έκαστο.

    Μετά και την τελευταία κίνηση, η εταιρία έχει ήδη πουλήσει πέντε εκ των επτά πλοίων που, είχε αρχικά συμφωνήσει να πουλήσει, ή έξι αν συμπεριλάβουμε και αυτό που οδηγήθηκε στα διαλυτήρια.

    Πάντως, κατά το πρώτο τρίμηνο του 2018, η εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης εταιρία, εμφάνισε μείωση των ζημιών της στα 3,9 εκατ. δολ. έναντι 7,4 εκατ. δολ. το πρώτο τρίμηνο του 2017. Η μείωση αυτή αποδίδεται στα αυξημένα έσοδα από χρονοναυλώσεις, που ανήλθαν στα 8 εκατ. δολ. έναντι 3,8 εκατ. δολ. τον ίδιο χρονικό διάστημα του 2017.

    ναυτιλία ναυλαγορά

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ν. Τσάκος: Η νέα παραγγελία και οι στόχοι του εφοπλιστή

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Γ. Προκοπίου: Βουτιά στα κέρδη της Dynagas LNG Partners το α’ τρίμηνο 2018. Οι επόμενες κινήσεις της διοίκησης

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Π. Κουρουμπλής: Κομβική η σημασία των λιμανιών στην αναβάθμιση των συνδυασμένων μεταφορών

     



    ΣΧΟΛΙΑ