• Business

    Ο Μάριος Ηλιόπουλος και η νέα ναυμαχία της MIG

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
    Μάριος Ηλιόπουλος (Seajets)

    Ο Μάριος Ηλιόπουλος της Seajets


    Πάνω από 40% κερδίζει η μετοχή της MIG ΜΙΓ -100,00% από την αρχή του χρόνου και 100%  στο σύνολο του 2022 με την κεφαλαιοποίηση να ανέρχεται πλέον στα 68,1 εκατ. ευρώ και την αγορά να ψάχνεται ως προς τις πραγματικές προθέσεις της πλευράς του εφοπλιστή της ακτοπλοϊας κ. Μάριου Ηλιόπουλου, ιδιοκτήτη της Sea Jet.

    Με την απόκτηση του 5,4%, η ανακοίνωση του οποίου έγινε την Τετάρτη που μας πέρασε, η πλευρά του κ. Μάριου Ηλιόπουλου – στην οποία εμφανίζεται η εταιρεία Ratio Holding LTD και η κυρία Δέσποινα Ηλιοπούλου (θυγατέρα του εφοπλιστή), αλλά τα δικαιώματα ψήφου θα ασκούνται στις γενικές συνελεύσεις μέσω του πληρεξούσιου κ. Αλέξανδρου Κοντογεωργίου – δημιουργεί νέα δεδομένα.

    Ειδικά μάλιστα, ενόψει της κρίσιμης έκτακτης γενικής συνέλευσης των μετόχων της ερχόμενης Δευτέρας, 6 Φεβρουαρίου, η οποία, μεταξύ άλλων, καλείται να εγκρίνει τη συμφωνία ανταλλαγής των μετοχών της Attica Group έναντι δανειακών υποχρεώσεων 440 εκατ. ευρώ προς την εταιρεία STRIX Holding, 100% θυγατρική της Τράπεζας Πειραιώς.

    Το ερώτημα που απασχολεί την αγορά είναι, ενώ έχει δρομολογηθεί μία κατάσταση για το μέλλον της Attica Group, όπως η συγχώνευση με την ΑΝΕΚ, η οποία βρίσκεται στην ήδη στην Επιτροπή Ανταγωνισμού, που αποσκοπεί και σε τι η κίνηση του εφοπλιστή.

    Ήρθε για να μείνει;

    Πρόκειται για κίνηση εντυπωσιασμού;

    Θα συμβάλει στην επόμενη μέρα της MIG;

    Θα αξιοποιήσει τη θέση του σε συνεργασία με την Τράπεζα Πειραιώς που ελέγχει το 31%;

    Η χθεσινή πορεία της Attica και της ΑΝΕΚ, σύμφωνα με χρηματιστηριακές πηγές, έδειξαν ότι η αγορά εκφράζει τον προβληματισμό της, αφού η μετοχή της ΑΝΕΚ υποχώρησε κατά 9,41%, στα 0,183 ευρώ και της Attica 6,78%, στα 2,20 ευρώ με σχεδόν 392 χιλιάδες κομμάτια.

    Τα ερωτήματα που τίθενται από την αγορά συνδέονται με το αν η κίνηση της πλευράς του διοικητικού ηγέτη της Sea Jet συνιστά τρικλοποδιά στο κλειδωμένο deal συγχώνευσης μεταξύ ΑΝΕΚ και Attica.

    Επίσης, τι είναι διατεθειμένος να κάνει και μέχρι σε ποιο σημείο μπορεί να φτάσει;

    Πάνω από 3,5% του μετοχικού κεφαλαίου άλλαξε χέρια χθες στη μετοχή της MIG, διακινώντας συνολικά περί τα 29,8 εκατ. τεμάχια.

    Στο τέλος της συνεδρίασης μάλιστα, οι αγοραστές ζητούσαν να αποκτήσουν άλλα 1,28 εκατ. τεμάχια!

    Και με ποια νομικά όπλα η πλευρά Ηλιάδη θα μπορούσε να επιβάλλει τις θέσεις της, διερωτώνται πηγές της αγοράς για να δώσουν την απάντηση καλά ενημερωμένες νομικές πηγές με αντικείμενο τα θέματα της κεφαλαιαγοράς: Ότι αυτό θα μπορούσε να γίνει με τρεις τρόπους.

    Α) Απλή αναβολή της έκτακτης γενικής συνέλευσης των μετόχων για κάποιο συγκεκριμένο λόγο.

    Β) Εφόσον κατέχει το 5% του μετοχικού κεφαλαίου μπορεί να ζητήσει έκτακτο έλεγχο της εταιρείας από  τα Δικαστήρια, γνωστός και ως μικρός έλεγχος στους νομικούς κύκλους, και

    Γ) Εφόσον ελέγχει ή αν ήλεγχε το 20% (σ.σ. μένει να φανεί αν στη γενική συνέλευση θα υπάρξουν συνδεδεμένα με την πλευρά του εφοπλιστή χαρτοφυλάκια) να ζητήσει μεγαλύτερο έλεγχο, «εφόσον από την όλη πορεία της εταιρείας, αλλά και με βάση συγκεκριμένες ενδείξεις, καθίσταται πιστευτό

    ότι η διοίκηση των εταιρικών υποθέσεων δεν ασκείται όπως επιβάλλει η χρηστή και συνετή διαχείριση. Το καταστατικό μπορεί να μειώσει, όχι όμως πέραν του μισού, το ποσοστό του καταβεβλημένου κεφαλαίου που απαιτείται για την άσκηση του δικαιώματος».

    Όλα λοιπόν αναμένεται να ξεκαθαρίσουν στην κρίσιμη γενική συνέλευση της ερχόμενης Δευτέρας.

    Διαβάστε επίσης

    Αποκλειστικό: Προς μετωπική με τη MIG η πλευρά Ηλιόπουλου

    MIG: Τι σηματοδοτεί η εξαγορά του 5,48% των μετοχών από την κόρη του Μάριου Ηλιόπουλου της SeaJets

    MIG: Στενή συγγενής του Μάριου Ηλιόπουλου απέκτησε το 5,48% της εταιρείας



    ΣΧΟΛΙΑ